Alternatif evrendeki üzgün Oğuz...


Şu anda o kadar karışık duyguların etkisi altındayım ki bir anda her şey renklerini kaybetmiş gibi geliyor. Sadece siyah ve beyaz varmış gibi. Sebepsiz yere içinde olduğum bir durum bu, çikolata işe yaramıyor. Lake of Tears dinliyorum sürekli ki bunun beni daha gerçek bir hüzüne sürüklemesi gerekiyor ama olmuyor. Sanki alternatif bir evrendeki Oğuz'un başına kötü bir şey gelmiş de etkisi bana yansımış gibi. Sanki deli gibi sevdiği sevgilisinden ayrılmış ve bir şişe şarapla birlikte Lake of dinlemeye başlamış gibi. Hem hüznüm hemde Lake of Tears dinleme ihtiyacım bir anda geldiği için başka bir açıklama bulamıyorum. Garip ağlamak istiyorum şu anda, garip gerçekten garip. Sebepler yok, uğruna göz yaşı dökeceğim kimsem yok. Üzülmemeliyiz, sanırım şu anda bu durumdan kendimi kurtarmam ve gerçekte de bu tarz bir bağ varsa ona mutluluğu yansıtmam gerekiyor. Neden her şey bu kadar zor olmak zorunda. Üzgünüm alternatif bir evrendeki üzgün Oğuz...
Ben kaydı yayınla tuşuna bastıktan birkaç milisaniye sonra elektrikler kesildi
eğer yayınlanmamış olsaydı başka bir şeyler yazacaktım. Ancak şu anda
hüznümün sebebini az önce keşfettim. Paralel evrendeki Oğuz benim
az önce yaptığım şeyi bir saat kadar önce yapmış sanırım.

Doğruyu yapınca insan ne kadar da mutlu oluyor =))
Ancak hala içimde bir hüzün var, bu alternatif evrendeki Oğuz da amma dertli!!!


0/Post a Comment/Comments