Mezar yeri seçiminde çevresel faktörler ve rüşvetin ziyaretçiler üzerine etkisi ile ilgili bir kurgu =))

Geçen yazımda ölümü fazlasıyla ciddiye aldıktan sonra biraz da onunla dalga geçmem gerektiğini hissettim. Bu yüzden de bu yazıyı ve benim sonrası için kurguladığım ufak bir senaryodan bahsedeceğim.

Mezar yeri seçimi ölen için önemli değildir doğru. Ancak şöyle bir olay var ki doğru yer seçimi ziyarete gelecekler için doğrudan etkilidir. Malum insanlar gelip birer Fatiha okuması güzel bir olay eh fazlan duaya da kimsenin itirazı olacağını zannetmiyorum. O halde bu sayıyı nasıl arttırabiliriz bunu da düşünmek gerekir ki ben düşündüm. Hatta oldukça uzun bir süre boyunca kafa patlattım bu konuya. Düşünün ki yerimiz boğaz gören bir tepede. Manzara harika güzel, insan anlatım bozukluğu yapıyor o derece. İnsanlar beni tanımasa bile ziyarete geliyor (sadece boğazı görmek için olsa bile )=)) Sayıyı arttırdık bu sayede. Şimdi ziyaretleri sürekli kılmak lazım. Eğer ileride çok param olursa birazdan anlatacaklarımı yapabilrim, kesinleşsin zaten buraya yazarım sizde faydalanırsınız. Yakınlardaki bir çay bahçesi ile bir anlaşma yaparım, kim beni ziyarete gelip dua ederse ona bir çay verceksin benden. Bir fatiha= bir çay :D Parasını da peşin veririz, tamamdır. Keyfe bak be, git duanı et sonra boğaza karşı iç çayını. Mesela birisi hatim indirmek istedi orda, saatlerce oturdu ona benden bir kapuçino, isterse kahve, yanına da çift kaşarlı tost. Kötü olmaz mı? Bir düşünün. Tamam, biraz rüşvet vermiş gibi oluyorum ama olsun. Niyetim iyi amacım insanlar güzel vakit geçirsinler arada bir iki dua da biz alalım. Anlaşma güzel, şartlarda güzel. Eğer ilgileniyorsanız ben bu planı gerçekleştirebilecek ekonomik yeterliliğe eriştiğimde size haber veririm. Bir çayımı içersiniz artık ;)

0/Post a Comment/Comments