Hayat garip, insanlar garip, sen garipsin, ben garibim!!!




























Hayat garip, insanlar garip, sen garipsin, ben garibim! İnan bana bir çok olayı anlamıyorum, insanlar saçma sapan davranıyor, olaylar anlamsız geliyor ve bütün bunların bütününde mantıklı sebepler arıyorum. Sevgili blogcum bazı olaylar oluyor, inan bana bir ceviz kabuğunu dolduramayacak olaylar ama garip. Şöyle ki eskiden kız arkadaşım olmaya çok yakınlaşmış bir kız -hala hayatımda olması benim hatam sanırım- olası yeni kız arkadaşlarımda tripler atıyor, sorunlar çıkartıyor. İşin garip olan kısmı ise benim ona defarca tekrar deneyelim dememe rağmen oluyor bunlar. İlişki olursa seni kaybederim, bunu istemiyorum diyor ama ben birisiyle özel bir şeyler yaşamaya başladığım sırada bir dünya olay oluyor. Bir kez o üzülmesin diye çok güzel olabilecek bir ilişkiden vazgeçtim ama bu bir daha olamaz. Bütün bu olaylar bir sözü doğruluyor sanırım "eski sevgiliden dost olmaz". Ancak diğer taraftan tekrardan görüşmeye başladığım bir eski sevgilim var. Çok sorunlu bir şekilde bitmişti vaktinde, devenin tellal olduğu zamanlardaydı işte. Onunla çok keyifli sohbetler ediyoruz ki o bile olası ilişkim konusunda destek oluyor. Garip kısmı da bu ya be blog, dostum dediğin insan böyle yapıyor, yakınında olsa boğazını sıkabileceğin birisi ise böyle. Diyeceksin ki niye anlattın bunları, hemen söyleyeyim. İnsanlar gariptir sözümü kanıtlamak için elbette. Hayat gariptir sözü için tekrardan açıklama yapmaya üşeniyorum eğer bu konuda söyleyeceklerimi merak ediyorsan blogumun eski mesajlarına bakabilirsin, hayatın garipliği üzerine onlarca yazı var =))

Bir arkadaşımla konuşurken zaman "nasıl da geçiyor!" tarzı bir cümle kurdum ve Erkin Koray dan Öyle Bir Geçer Zaman ki" dinlemek istedim. Hatıralarda garip! Hatırlarken sadece parça parça sesler, resimler, görüntüler oluyor. Zamanla onlar gidiyor ve hatırlayamıyoruz. Yaşarken çok mutlu olduğumuz bir olay yıllar sonra sadece küçük bir tebessüm olabiliyor. Geçmişte sevdiğimiz birisini hatırladığımızda hiçbir şey hissetmeyebiliyoruz. Garip işte herşey gibi. İnsanların, hayatın, hatıraların neden garip olduğunu açıkladım. Şimdi sırada sen neden garipsin var. Yaptığın iki olay birbiriyle örtüşmüyor, dün sevmediğini bugün sevebiliyorsun. Ne yapacağın kestirilemiyor, kendini anlayamıyorsun ama insanların seni anlamalarını bekliyorsun. Ben neden garibim kalıyor geriye, şu yazdıklarıma, yaşadıklarıma, yaptıklarıma, düşündüklerime bir baksana garibim tabi. Garip kelimesinin Türkçe deki karşılığıyım ben. Bu kadar şey yazdım ama hiçbiri aslında sana anlatmak istediklerim değil. Ne anlatmak istiyorum? Bilmiyor taklidi yapıyorum bu noktada çünkü bildiklerim canımı yakacak ve canım yanarken sen olmayacaksın yanımda. Anlamadın değil mi? Boş ver önemli değil pek. Can yanar, acısı geçer, olanlar unutulur. Hayat böyle işte, garip! Garip işte, garip, garip...

0/Post a Comment/Comments