Ruhunu Şeytana Sat Hayatın Kurtulsun, Turizm, İthalat, İhracat, Otomotiv LTD ŞTİ.. Kendini bütün istediklerinin gerçek olmasına hazırla :D


Bugün bambaşka bir konudan bahsedeceğim sizlere. Geçenlerde düşünüyordum ruhumu Mephistoya satsam ne kadar kazanırım diye bugünde bu kurguyu biraz geliştirdim ve paylaşmak istedim. Hikayeyi hepiniz biliyorsunuz zaten baş şeytan Mephisto yardıma muhtaç, düşkün insanları dolaşıp istedikleri herşey karşılığıda ruhlarını alıyormuş. Anlaşmayı kabul edenler bu dünyada zenginlikler için şu Adriana Lima senin, bu Eva Mendez benim takılıyormuş. Hani böyle takılan insanları gördüğümüze göre ve hayatlarımızı kıyasladığımızda neden olmasın diyor insan. Life for rent dinliyordum az önce Dido bacıdan, kiralık yaşamlar, satılık ruhlar falan derken bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Düşünün ki ben yine herşey kötü, hayat kötü, kızlar kötü içerim ben bu akşam modlarımdan birisindeyken Mephiso amca siyah takım elbisesi elinde gümüş saplı bastonuyla gelsin. Anlatsın işte olayları ruhları topluyorum, sat bana ben de seni çok zengin yapayım, bütün düşlerine kavuşursun falan filan... Vaatleri güzel ama daha güzel bir boyutu var aslında olayın. Mephisto ya bu işin masrafı ne kadar, ruh başına kaç papel kalıyor diye sorarım ben. Çünkü Türküm ve gelecekte bilirkişi amcalardan birisi olmak gibi bir amacım var. Büyük ihtimalle şaşırır veya benim gibi binlerce Türk ile anlaşma yapmıştır alışıktır böyle muhabbetlere. Vereceği tepki ne olursa olsun onu kafalamaya çabalarım mesela. "Abi bak şimdi sen bu işten ne kadar kazanıyorsun? Çünkü ben daha fazla kazanmanın yollarını biliyorum!" burada abi gibi samimi ifadeleri kullanarak amacım ortamı yumuşatmak. Hepimiz biliyoruz ki aslında o kediye bile zarar veremez, hep hayat onu bu yollara itti. "Bak şimdi yaptığın iş toplumun hayrına! Yardıma muhtaçlara yardım ediyorsun sonra ekonomiye verdiğin destek tartışılmaz. Ancak yöntemlerin eski, bak ben bu işin okulunu okudum" işte kilit cümle budur, ben bu işin okulunu okudum! Hani sen baş şeytansın, milyonlarca yıldır bu işi yapıyorsun ama cahilsin, ben bu işin okulunu okudum senden daha fazla biliyorum :D

Diyalog bu şekilde devam eder büyük ihtimalle "Senin milyonlarca yıla dayanan tecrüben var benim de ise bu farklı bakış açılarım. Gel bu ikisini birleştirelim, hem sen kazan hem ben kazanayım." işte amacımı bu noktada belli ederim ben, ortaklık istiyorum. Yok öyle ruhumu satayım da her şey benim olsunculuk. Bileğimin hakkıyla kazancam ben onları :D "Bak şimdi sana bir internet sitesi açarız başlangıçta, güzelcene süsleriz. Eski müşterilerinden bir kaçının hayat hikayesini de ekledik mi müşteriler 100 katına çıkar. Hem de sen kapı kapı dolaşmaktan kurtulursun. Bak kaç yaşına geldin artık biraz dinlenmen gerek." işte teklif budur, Bu teklife karşı koymak da zordur hani. Düşünsene Mephisto olsan mesela kapı kapı dolaşmayı mı yoksa oturduğun yerden ruhların sana gelmesini mi tercih edersin. Cevap belli :D

Eğer kabul ederse teklifimi işi nerelere götürürüm bir bakın hele " internet reklamları ile başlarız işe sonra bir kaç gazeteye ve televizyona bir kaçar milyon dolar aktardık mı reklamlarımız dakka başı televizyonda olur. Sonra internet sitesinde sözleşme koyarım bir tane, hemen tek tık ile ruh alımı şeklinde. Bir sonraki aşamada sms ile ruh alımı var ki çok mükemmel. Ruhumu satmak istiyorum yazıp 1313 e mesaj atarsın sözleşme gelir sonra evet yazıp 6666 ya attın mı olay bitmiştir." İdda ediyorum çok kısa bir sürede milyarlarca ruhumuz olur. Sonuçta ben bu işin okulunu okudum, eh kafamızda çalışır bu işlere :D Mephistonun bile Global dünyaya ayak uydurması lazım, vahşi kapitalizmi kullanmalıyız. Sonra "Titan saadet zinciri" kıvamında bir örgütlenme de olabilir bir tane "Call Center" atarız biraç zebaniyi oraya. Sektör inanılmaz büyük, bak Mephisto buradan sana sesleniyorum.. Bunların hepsi yaparım ama kazancım %30 olur :D

0/Post a Comment/Comments