onur belgesi istiyorum hayatın bittiminde...

şu sıralar hayatımda yolunca giden tek birşey varmış gibi gözüküyor. bir tek yazı güzel gidiyor, acılarımı azaltıyor. o kadar saçma bir zamandan geçiyorum ki en yakınımda olması gerekip en kötü günlerimde destek olması gereken insan karşımda durup hayatımı cehenneme çevirmeye kalkışıyor. hiç bir mantıklı açıklama yokken yapılıyor bunlar ben gerçekten sinirleniyorum. yazıda olmazsa tutunacak bir dalım kalmayacak neredeyse. bilmiyorum blog, gerçekten bilmiyorum. eğer bir sınavsa hayat not sistemi neye göre veriliyor öğrenmek istiyorum. eğer sabır ölçütse onur belgemi isterim sınav bittiğinde. burdan tüm yetkililere sesleniyorum ya bir açıklama yapın yada onur belgemi hazırlayın da deli etmeyin beni. bari siz yapmayın daha doğrusu.

yazıma burada son verirken, kağıda ve kaleme dotluklarından dolayı minnettarlığımı sunmam gerekiyor. iyiki varsınızve iyiki benimlesiniz...

destek veren herkese sonsuz teşekkürler, engel olmaya çalışanlarla ise zaten hesaplaşacağız yakında....

0/Post a Comment/Comments