en kötü günüm

bugün dayanamadım ve açmamam gereken bir mektubu açtım. kendimden özür dilemek istiyorum burada orda en kötü seçimleri yaptığım için ve 5 ay kadar kısa bir süre içinde açtığım için. en kötü günümde açmam gerekiyordu aslında o mektubu kendime böyle bir söz vermiştim ama bugün dayanamadım ve açtım. üzgünüm kendim, çok mutlu olduğum bir günde başka bir zarfı açmayı bende dilerdim ama olmadı. bu arada yaşasın bugün benim en kötü günüm olmuş oldu ne kadar da şanslıyım!

2/Post a Comment/Comments

mesut demir dedi ki…
ilginç bir yaklaşım :) en kötü gününüze sevinmeniz! ama tuttum bunu;)

bu şey gibi:
-kalbime bi sancı girdi
-aaaa! cidden mi!?
-boşver panikleme! ne güzel işte; bana artık kimse kalpsiz diyemez! :)
Oğuz Marangoz dedi ki…
en kötü günlere üzülürsek vay halimize vay :D en güzel günlere üzülebiliriz ama çünkü sonu gelecek ;)