ejderha mızgağı karanlık havari serisi


Uzun yıllardan sonra tekrar Ejderha Mızrağı okumaya başladım. En son ruhlar savaşı serisinin bitimi ile daha fazla fantastik roman okumayacağım demiştim iki yıl kadar geçti dayanamadım. Laika yayıncılıktan çıkan Karanlık Havari üçlemesi ile tekrardan başladım. Uzun zamandır okumak istiyordum aslında ama fırsat bu zamanlaraymış. Mina ablamızın güzel bir macerası olacağa benziyor ama formdan düşmüşüm bunu da fark ettim. Normalde kitabı aldığım gece uyumaz ve onu bitirirdim ama yaşlanıyorum galiba eskisi gibi değilim pek. Hem bu sıkıcı ve yorucu günlerde bir parça rahatlamış olurum hem de eski topraklarda biraz daha soluk alırım. Margeret Weis in satırlarında yolculuk yapmak hala çok güzel. Fantastik edebiyatla ilgilenenlere Ejderha Mızrağı serisini şiddetle tavsiye ederim mükemmeldir.

Bu arada kitabı www.frpkitap.com sitesinden aldım Laika yayıncılığın ve www.frpnet.com un iş birliğinde yaratılmış ve bütün fantastik ve bilimkurgu kitaplarını çok güzel indirimlerle bulabileceğiniz bir site. Tavsiye ederim.

Birde bi ara üniverite dergisi için fantastik edebiyat yazısı yazmıştır fırsatım olursa onu da paylaşırım güzel olur. Bi ara da frp yazımı paylaştım mı tamamdır daha ne olsun :D Özlemişim Ansalon kıtasını, eski frplerde aklıma geliyor hep eve geçince karakter kağıtlarını bir karıştırırım güzel olur :D

kalın sağlıcakla...

0/Post a Comment/Comments