garipsin hayat, garipsin işte


Hayatın garip, saçma sapan olduğu konusunda hem fikir olduk sanırım defalara tekrarladıktan sonra. Bazı olaylar oluyor ki etrafımda tekrarlamak istedim sadece. Hayat garip ve şerefsiz. Şimdi bunları yazdım ya kesin güzel bi iki birşey olacakmış gibi gözükür tam derin bir "ohh" çekecekken tekrar eskiye dönülür. Hep böyle olur en azından ben hep böyle gördüm, büyük ihtimalle sizde de benzerleri olmuştur. Bir önceki yazımda kabullenmek demiştim ya evet hayatı bu şekilde kabullendim. Ancak bu yükselişler ve alçalışlar arasında geçen bir zaman dilimi vardır. 3 ay, 5 ay, 2 hafta.. eskiden bir zaman dilimi vardı ama şimdi aynı gün içerisinde hem yükselip hem alçalabiliyor hayat. Bir bakıyorsun fırtına kopmuş, her yer sular altında bir bakmışsın güneş açmış. Hayır, işin garip kısmı ise o arada güneş açsa bile fırtınanın sebep olduğu hasarı gideremiyor. Her yer yine sular altında. Diyeceksin ki hayat böyle veya herkesin hayatı aynı şekilde. Evet biliyorum zaten bu yüzden hayatı garip olarak adlandırmam. Bıraksa herkes mutlu mesut yaşasa, ohh ne güzel ya. Dert yok, sıkıntı yok, hastalık yok, anlamsız sevgili tripleri yok, gereksiz oyunlar yok daha güzel olmaz mıydı şimdi.Açık konuşalım hadi hayatın veya kaderin veya alın yazısının bu yaptıkları adilik değil mi. Şimdi ben O na ulaşamadam ölürsem hayatın bundan kazancı ne olabilir "ahaha oğuz da yalnız öldü, yaşasın kötülük mü" diyecek. Saçma ve gereksiz bu tavırlar. Bak hayat sana sesleniyorum, aklını başına al...

Ne diyorum ben ya, sıkılıyorum işte affedin ama hepsi hayatın suçu. Bir ara bizim çocuklarla ağzını burnunu dağıtcaz onun da sabrediyoruz. Şimdi salaktır, şerefsizdir falan ama özünde iyi çocuktur. Bakalım ne zaman akıllanacak da ne zaman adilik yapmaktan vaz geçecek. Sabırla bekliyoruz!

2/Post a Comment/Comments

Pabuc dedi ki…
hı hı tamam kızmışsın anladık ne bağırıyon ki .yok yani bizi mi korkutacağını sanıyon..hiç uğraşma derim sana :) Her şey güllük gülistanlık olsa mutluluğun bi anlamı olurmuydu bilemiyorum..Hoş her şey mükemmel olsa buranın adı Dünya değil Cennet olurdu ...

Devam...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Kısmak değil aslında sadece biraz sitem =)) benim sorunum hayat ile onu korkutsam yeter :P

cennet olsa kötü mü olurdu şimdi :D