can sıkıntısı, oyunlar, yaratıcılık


Evet efendim yazsam yazsam da hayatı uzak tutsam derken kısa öyküler haricinde bir şey yazamaz olmuşum. Şimdi bir kaç cümle yazarak hala hayatı uzak tutmayı planlıyorum, lafı uzatırsam çünkü satırlarıma işlememe ihtimali yok. Hatta daha üçüncü cümlede olmama rağmen çoktan başlamış bile. Çok şerefsizsin be hayat, olsun biz seni böyle seviyoruz üzülme sen.

Neyse efendim bu süreçte bir çok oyun denedim, canı sıkıldığında oyun oynayan insanlardan birisiyim ben. Oyun oynarken de canım sıkılınca oyun içinde oyun yaratıyorum kendime. F.E.A.R oynarken aynen böyle oldu, oyunda eğlenceli anları "print screen" tuşuna basarak kaydettim ve ilginç bir arşivim oldu. Onları paylaşacağım, benim gibi bir adama çivi atan bir silah verirseniz neler yapabilir az sonra göreceksiniz :D

not: resimler büyük boyutludur, daha fazla detay için tıklayabilirsiniz. zorlama yok tabi rahat olun :D

iyi seyirler...

"bu adamlar nereye bakıyor"
"evladım kulağından tavana çivilerim seni!"
"kırmızı ve tonları" üzerine deneysel çalışmam
"teknoloji bizi öldürüyor" valla
"sonu görünce imana gelen insan" veya "ateş tanrısına tapınmak""roketatar ve insan"
"uzun eşşek" "damlaya damlaya göl olur mu?""halka daki bacımızın kuzeni"
"aile sevgisi" (öncesi ve sonrası ile)

0/Post a Comment/Comments