hayat işte ne zaman ne çıkacağı belli olmuyor..



Evet son günlerde kötüydüm hem sanrılarım tekrardan başladı, çok yorgun hissediyordum ayrıca. Zor bu mücadeleler ama keyifli de. Özellikle "ben başardım" demek çok daha güzel, bütün engellere rağmen "ben başardım diyebilmek". Hala iyi hissetmiyorum, bi dünya sorun artarak var olmaya devam ediyor ama devam etmem gerekiyor benim.

Birkaç gündür M.S atağı geçirdiğimi düşünüyordum, bugün cerrahpaşaya gittim kendimden emin bir halde. Hocam atak geçiriyorum dedim sol göz iptal benim, sağ gözde bozuluyor okuyamıyorum yazıları. İşte yalandan bi iki test, sonuçta ben atak geçirdiğimi söyledikten sonra ne yapacak. Bu arada 3 yıldır hiçbir atak geçirmediğimi ve hastalığı unutmaya başladığımı, 3 yıldır her gün kullandığım iğnelerin pek de işe yaramadığını öğrenmiş de bulundum ama milyonda bir umut olsa da ona sığınacağız işte. Bu arada Sebahattin hoca 1 haftalık kortizonda yazdı ona da başladık tabiki, zor zamanlar bunlar. Hayatın karşısına geçip, ayağa kalkıp hareket çelmek lazım. Gülmek eğlenmek, en içten duygularla "yıkılmadım ayaktayım" gibi şarkıları hayatın beynine soka soka söylemek gerekiyor. Herşeye rağmen mutluyum ama ben, hem belki O'nu yine görürüm. En kötü zamanımda gelmişti yine, belki tekrar gelir. Öyle yada böyle hayat devam edecek biz içinde olsak da olmasak da. Zaman akmaya devam edecek bir umursasak da umursamasak da.

bu arada ms hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için Aksel Slva hoca anlatmış..
http://multipleskleroz.blogspot.com/2008/08/script-src-div-provided-by-sclerosis.html

ve yine türkçe bir site yararlı birgiler ve şirin de bir forumu var =))

"Başardım demek" için hep beraber mücadele edelim, durmayalım.. dualarınız için sonsuz teşekkür ederim tekrardan...

3/Post a Comment/Comments

Pabuc dedi ki…
''Hayatın karşısına geçip, ayağa kalkıp hareket çelmek lazım. Gülmek eğlenmek, en içten duygularla "yıkılmadım ayaktayım" gibi şarkıları hayatın beynine soka soka söylemek gerekiyor''

Sevdim bu cümleleri :) Ben de hiç yazmıyorsun böyle şeyler sanıyordum bak işte ben bile yanılıyorum bazen ;)

Kitaba devam Pabuç...
Pabuc dedi ki…
Bir şey yazmayı unutmuşum.
Resmi çok kıskandım çookkk :)
Oğuz Marangoz dedi ki…
:) aslında benim yazılarımın bir bölümünde hep var sadece biraz gizli sakli. :D

Resmi Rize, Ambarlı yaylasında çekmiştim =))