Filmler devam...

Daha önceki yazılarımın birisinde unutkanlığımı yenebilmek için notlar aldığımı fakat onları da unuttuğumdan bahsetmiştim. Öyle olmaya devam ediyor bu sebepten dolayıdır ki bloga yazmak istediklerimi yazamıyorum. Bayağı bir birikimim oldu bu konuda ve kendimi inanılmaz tembel hissediyorum. 21 tane film izlemişim bu da demektir ki 21 tane film yazmam gerekiyor bunun haricinde anlatmak istediğim 4 başlık daha var. Fakat hepsini yazmak ve anlatmak konusunda "tembelim" hatta çok tembelim. Bu sebepten dolayıdır ki en iyi filmleri yazmaya karar verdim, ilerleyen vakitlerde puanlama sistemine geçmek de istiyorum. Fakat şimdilik alışkanlıkları bozmaya niyetim yok.

Ben X: Beni paramparça eden filmlerden biriysi, izlemeye karar vermemin sebebi online oyunlarla ilgili konusuydu ve bu yüzden parçalanan bir hayatı anlatmasıydı. Fakat daha sonra işin içine otizim girdi, sonrasında aşk ve asla bitmeyecek bir aşağılanma. Hayattan uzaklaşma, insanlardan ve kendi evrenine çekilme ile sona erdi. Ardından mükemmel bir son, kendimi gördüm bu filmde. Bambaşka bir evrende mutlu ama kimsenin seni anlayamadığı bir şekilde. Olası sonlarımdan birisiydi! Kesinlikle izlenmesi gerektiği kanaatindeyim.

Wristcutters A Love Story: İntihar edenler üzerine kurulmuş buram buram yaratıcılık kokan bir film. Bambaşka bir bakış açısı var, kara mizah ile gülümsetebiliyor aralarda ama bu gülümsemeler bile insanın canını yakıyor. Gerek hikeye kurgusu, gerek sürükleyiciliği, gerekse müzikleri ile izlenmeyi hak eden bir film. Güzel bir son ve etkileyici bir anlatım, bir insan başka ne ister ki.

Ghost Town: Güzel bir komedi filmi, sıradan bir konuya farklı bir bakış açısı yakalanmış. Hayaletlerle ile konuşan bir adamın hikayesi bize hep korkunç olarak gösterildi ama hiç de öyle olmuyormuş. Elbette arkalarda bir yerlerde yatan güzel de bir kurgusu var. Tavsiye ederim. Ben çok keyif aldım.

İzlediklerim arasında beni en çok etkileyenler bu ikisiydi. Bunların haricinde Strictly Sexual, Ghost Rider, My Daughter My Angel, den ratte komma in, Keith, Sisterhood of Traveling Pants gibi güzel vakit geçirmenizi sağlayacak filmlerde izledim. Tavsiye ederim pişman olmazsınız.

Havalar soğudukça hiç bir şey yapmak istemiyorum doğrusu, yazmak bile zor geliyor şu günlerde. Bir sonraki yazımda arşivci olmak istediğimi anlatmak istiyorum. Bakalım zaman neler gösterecek.

Sağlıcakla kalın..

not: Wristcutters A Love Story soundtrackinden bir şarkıyı paylaşmak istedim sizinle. Umarım beğenirsiniz =))

http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/e26c86e7e6a6a852b0c8b1366b8b032b204612d614bc366cc602eeb18edd55a7c2ae1ff3d73978ff18982

2/Post a Comment/Comments

Böcek dedi ki…
ben x tam bana göreymiş:)
Oğuz Marangoz dedi ki…
bunu düşünüyorsan kesinlikle izlemelisin derim o zaman =)