Gülümsemen -şiir

 


Nerede olduğumun bir önemi yok,

Geçen zamanlar anlamsız,

Eski bir kafedeyim,

Yıllanmış bir kahve içiyorum,

İnşa etmeye çalışıyorum işte,

Sensiz bir ömrü yıkıyorum ben,

Geriye bir adın kalıyor bir de gölgen,

Kahve fallarına inanmıyorum artık, 

Yırtıp atıyorum bütün kartları, 

Elini tutabilmenin hayalini kuruyor şiirler, 

Boş ver beni şimdi, 

Gülümsemen geliyor aklıma, bir şiir daha yazıyorum, 


Nerede olduğumu boşver, 

Seni hatırlatan bir sokaktayım, 

Baska türlüsü mümkün değil, 

Seni unutmam imkansız, 

Bir kedi geçiyor önümden gözleri yeşil, 

Bir bulut görüyorum sana benzeyen, 

Geçen gün bir papatyayı sana benzettim, 

Saçların gibi kokuyordu kırmızı bir gül, 

Ben cümleleri karıştırıyorum şimdi, 

Seni sevdiğim ilk yerdeyim ben, 

Adın sözlüklerde yasaklanmış bir kelime sanki, 

Cümlelerimin boynu büküklüğü bu yüzden, 


Sensiz her sokak bir diğerine benziyor, 

Hepsinde yabancı bir şarkı çalıyor, 

Şarkılar ne kadar da yalancı şimdi, 

Parmaklarım yetişemiyor düşüncelerimi anlatmaya, 

Yıllar geçiyor, yollar perişan, 

Sensizlik çıkıyor zarlarda, 

Ben kendimi bırakalı çok oldu, 

Biz diye bir hayalin kurbanı umutlarım, 

Bir şiir yazıyorum sana, yanyana gelmiyor isimlerimiz, 

Karanlık bir çukuru hayallerimle dolduruyorum, 

Sen düşme diye, 

Satır aralarımda saklanıyor tüm söyleyemediklerim, 


Nerede olduğumun bir önemi yok, 

Sensiz bir sokaktayım, 

İçtiğim kahve boğazımı acıtıyor, 

Sade kahve, bolca sensizlik, soluduğum hava, 

İçine düştüğüm bir hayal senin adın, 

Sev ile başlıyor tüm yarım kalmışlıklar, 

Adın geliyor aklıma bir cümle daha yazıyorum sana dair, 

Her şiir sana kavuşma hayali ile yazılıyor, 

Sen başka bir yerde, başka bir hikayede,

Kavuşmayan yolları, çıkmaz sokakları, yıkılmış köprüleri, 

Sensiz kurduğum cümleleri, hayatımın boşa yaşanmışlığını, 

Dur şimdi! Güneş senin icin doğuyor, 

Nerede olduğumu, hangi zamanda olduğumu boşver, 

Zifiri bir gecede güneşimin doğmasını bekliyorum, 

Ellerimde sana ulaşamayan bir şiir... 



0/Post a Comment/Comments