Hayaller - şiir


Hayaller - şiir


Aynı şarkı çalıyor, tekrar, tekrar,

Aynı hayatı yaşıyoruz,

Aynı hatalar, aynı pişmanlıklar, aynı yalnızlık,

Efendim nasıl farklılık bekleyebiliriz ki?

Biz hep aynıyız, değişmeliyiz, aynı kalamayız artık,

Sorun bizdedir belki, belki biz yanlışızdır,

Yanlış olan doğruyu bulamaz değil mi palyaço,


Yağmur yağıyor, hava gece, mevsim kış,

Yıldızlar gitmiş, güneş yok,

O olsaydı her yerinde çiçekler açardı,

Kalbimin 4 köşesinde bayram,

O yok, donuyorum,

Sayılara inanmıyorum ben, hepsi yalancı,

1 bile olamamışız,

2 olmak kimin haddine,

Evet palyaço aşk masallarda kaldı,

Tüm satırları yakmak gerek şimdi,

Sokaklar çok boş, her yer ıslak,

Yağmur yağıyor, hava soğuk,

İki düşüm bir araya gelmiyor,

Dünyayı bekliyorum şimdi ben, hayatı bekliyorum,

Onsuz yaşamıyorum, kabus gibi, uyanamıyorum,

1 olsaydım gelir miydi?

Beklemek yorucu efendim, can yakıyor,

Yanılmak daha yorucu, yangın oluyor,

Ben onda yanmak istiyorum, bir kere gelsin,

Sonra söksün yüreğimin tüm dikislerini,

Bir kere gelsin mesela,

Hayaller can yakıyor efendim, hayır ağlamıyorum palyaço,

O bir kez olsun gelsin, ben beklerim, beklemek sorun değil,

Uyanamıyorum kabustan, her gün, her gece, her hayal acı,

Onsuz ben rüya görmek istemiyorum.

Şiirin son anları ve ben hala bekliyorum,

Sahi kaç şiir daha yazılmalı kader kitabına.

 


0/Post a Comment/Comments