Aşktan bir şiir

 


İçimde bir heyecan,

Sanki daha güzel hayat,

Sanki daha renkli dünya,

Sanki elin değmiş gibi gökyüzüne,

Daha parlak güneş, daha aydınlık her yer,

Sokaklar daha anlamlı şimdi,

İkiye ayır hayatımı sonra at senden once geçen zamanı,

Yaşanmamış sayalım ki doğum yerim gülümsemen olsun,

Elini tuttuğum anı kutlayalım doğum günüm niyetine,

Senden önce yaşadığım yerleri boşver, 

Evim olsun senin yanın, 


Hafif bir rüzgar esiyor, baharın ilk günleri, 

Denizin kokusu vuruyor yüzüme, 

Galata kulesinden seyrediyorum seninle geçen günleri, 

Günler çabuk geçsin istiyorum ben, 

Bu sokakta kokunu unutmuş gibisin, 

Sanki gölgen geçmiş gibi buralardan, 

Hayatımdaki tum boşluklara adını yazdım ben, 

Sanki hep tanımışım gibi seni, sanki hep sevmişim gibi, 

Saat kulesinin orada buluşalım bir gün,

Saat kulesi seninle geçen zamanı hesaplasın,

Üşüdüysen ceketimi al, şiirlerimi sar boynuna,


Hayaller geçiyor gözlerimin önünden,

Zamanı durdurmak istiyorum,

Seni tanıdığım günden sonra bir başka oldum,

Bir başka sevdim ben, 

Ah o gülümsemen yıldızların olması icin bir neden, 

Sen hayatta eksik olan her şey, 

Arayıpta bulamadığım, her şiirimde eksik  bir mısraydın sen, 

Sanki dudakların değmiş bu yüreğe, ellerin tutmuş ellerimi, 

Sert bir kahve içelim mavi bir köşede, 

Sen denizi seyredersin bende seni, 

Durduralım zamanı şimdi, sonsuza kadar izlemek istiyorum, 


İstiklal'de dolaştım geçen gün, kuşlara sordum seni, 

Senin yürüdüğün sokaklarda geçti ömrüm,

Şiirler yazdım özlemim azalır diye, 

Uzakları yakın etmeye geliyorum şimdi, 

Köprüler yapıyorum aramızda, 

Dur şimdi, herkes dursun, her şey dursun, 

Bir sen durma, bir sen kal, bir sen ol, 

Dur şimdi, kal yanımda, senin dokunuşlarınla başlıyor hayat, 

Sanki adını yazsam tamamlanacak bütün şiirlerim, 

Bir seda eksik işte, bir sen eksik,

Tren garından binelim bir trene, gidelim buralardan, oralardan, 

Ben aşktan bir şiir yazarım başrolde sen, içinde ben, 





0/Post a Comment/Comments