Sırılsıklam - şiir

 


Yeni bir gün doğuyor, 

Sana dair umutlar büyüyor içimde, 

Sen en güzel hayalim, 

Dudaklarımızın her buluşmasında yeniden tanımıyoruz, 

Bitmesin, bitmesin sarılmalarımız, dudaklarımızın buluşması, 

Sana dair hiçbir şey bitmesin, 

Gülümsemeni bırak mesela, kokunuda bırak, 

Neyin var neyin yoksa bırak bende, 

Bitmesin hiçbir şey, bitmesin şiirler, 


Seni bana getirecek diye anlamlı bu şehir, 

Bu sokaklar, bu binalar, bütün bu renkler, 

Sadece seninle güzel, sadece seninle özel, 

Yağmur yağıyor şimdi, aşk gibi kokuyor papatyalar, 

Günlerden, mevsimlerden hep sen, 

Gel şimdi, sol yanıma yerleş, hep kal, 

Ben sende olmak istiyorum, kalbinin her atışında, her soluk alış verişinde, 

Ellerin titrek senin, saçların ıslak, zorlu yollardan gelmişsin dinlen biraz, 

Bırak saçların dağınık kalsın, kendin ol benim yanımda, 


Gece olsun, herkes uyusun, biz uyumayalım, 

Biz olalım, biz kalalım, 

Galata'da bir akşam üstü, kollarım belinde,

Nefesini hissediyorum, dudakların titriyor,

Yıldırımlar düşüyor, yağmur yağıyor,

Biz sırılsıklam, biz aşık, biz her şey,

Sıkıca sarıyorum seni, sevgiden kuruyorum tüm cümleleri,

Sen en güzel şiirin en güzel mısrası,

Gözlerinde yıldızları saklıyorsun,

Sana baktıkça dolu oluyorum ben, çok oluyorum,


Bir hayalin tam ortasındayım, uyandırmayın beni,

Sevgi sözcükleri dökülüyor dudaklarından,

Bu kaçıncı buluşmaları, bu kaçıncı, 

Sırılsıklam kalalım seninle, akalım sayfalar boyunca, 

Gözlerin beni aşka davet ediyor,

Hece hece keşfediyorum her bir detayını,

Şiir dökülüyor bulutlardan, biz en derinindeyiz,

Bitmesin, bitmesin hiçbir sey,

Her yeni gün seninle başlamalı, seninle bitmeli,

Biz bir olalım duygusuz hayata rağmen,

Yeniden yazalım aşkın tanımını, 




0/Post a Comment/Comments