Dudaklarindan Şiir Dökülüyor - şiir

 



Çiçeklerle doluyor hayatım, papatyalara soruyorum geleceğimizi, 

Saçlarının kokusu, teninin ısısı, üşürdün sen karaSonbahar, ağaçların yapraklarına veda vakti,

Hava sıcak, sessizlikte üşüyorum,

Hayaline sarılıyorum soğuk olduğunda,

Tüm sebepler tükendiği zaman çıkıyorsun karşıma, 

O kadar güzel gülüyorsun ki yüreğimi kaplayan buzullar eriyor,

nlık olduğunda, 

Hayallerimi örterdim üzerine sen üşüme diye, 

Ah be sevgili ne güzel bakıyorsun bana, kelimelerinden aşk damlıyor,


Hava erkenden kararıyor artık, sokaklar karanlığa mahkum,

Güneş doğmak için,

Yıldızlar yükselmek için senin gelmeni bekliyor,

Kokunu çekiyorum içime, kollarım bedenine dolanıyor,

Sen geldiğin zaman çiçekler açıyor yüreğimde,

O kadar güzel gülüyorsun ki güneş dogmak için bir sebep buluyor,

Ne de güzel yakışıyor adın adıma,

Ne güzel oluyor içinde senin olduğun her bir satır,


Yıkılmış bir şehir arkamda kaldı, 

Terkedilmiş hayaller eskide kaldı, 

Bir şiirin orta yerinde tutuyorum ellerini, 

Hayaller kuruyoruz birlikte, mavi duvarlı bir ev, sen ve ben, 

Biraz tarçın kokusu, koyu bir kahve, dudakların, 

Ciğerimi seninle dolduruyorum, 

Takvim yapraklarına adını kazıyorum, 

Geçmiş koca bir yalandan ibaret, 

Sensiz geçen zamana da sana çıkmayan yollara da düşmanım, 

Sen en güzel kelimelerden bile daha güzel, 

Tut simdi ellerimden satırlar boyunca sevişelim, 


Kalbini hissediyorum, nabzın hızlı atıyor, 

Soluklarımız karışıyor birbirine, 

Yeniden inşa ediyoruz hayatımızı, 

O kadar guzel bakıyorsun kelebekler uyanıyor uykudan, 

Bahar geliyor yüreğime, çiçekler senin gibi kokuyor, 

Bir oluyor bedenlerimiz aşkın ateşinde bir yamgin büyüyor, 

Dudaklarından şiirler dökülüyor, ben sırılsıklam, 

Ah be sevgili o kadar güzel gülüyorsun ki kayıp renkler geri geliyor, 

Sen benim en güzel kelimelerim, sen kalbimin atma nedeni... 




0/Post a Comment/Comments