Oyunun sonu

 


Hüzün yağıyor yine, rüzgarlar onun kokusunu getirmiyor,

Aynı şarkı çalıyor, değiştirelim artık,

İnsan geçmişte yaşayamıyor, geçmiş aynı kalmıyor,

Biz değişiyoruz, her hatırlayı ait olduğu zamanda bırakmak gerek, 

Hayır, efendim ondan gitmiyorum ben onu beklemekten gidiyorum, 

Gelmesinden koltuğum bir vedanın arifesindeyim, 

Ne olacağını biliyorum palyaço, perdeler kapanmadan önce selam vereceğiz izleyiciye, 

Tekrar kullanmamak üzere kapanacak bir yalnızlık oyunu, 


Yağmurları umursamayın, bos tren garları, 

Kullanılmamış kelimeler biriktirmeyin artık, 

Geçmişten kalan ne varsa yakalım şimdi, 

Cansız hayalleri bir bir gömelim, 

Söküp atalım boşa atan yüreğimi, 

Hayal kurmayı bıraktım ben, adının geçtiği cümleler idam sehpamın yanı başında, 

Çok kişilik bir yalnızlıkta tek kişi olmanın keyfini sürüyorum,

Palyaço katilin kim olduğunun ne onemi var? 

Her kelimede parmak izlerim var, evet ben sorumluyum yıkılan hayallerden, 

Hayır, efendim hayatı suçlayamam, o bana çıkan yolları seçmedi, 

Onu da suçlayamam, kendimi suçlarım ben haklısınız, 


Her şeyi bırakın geride, hiçbir şey almayın, 

Neyimiz varsa bırakalım kimsesiz bir köşede, 

Unutulmak mesele değil efendim hiç hatırlamamak var işin sonunda, 

Biz unutmaktan, hatırlanmamaktan bile gidiyoruz, 

Evet, efendim bu yolun sonu hiçliğe çıkacak, 

Hayır palyaço sen gelmeyeceksin, seni ilk kez hatıralarımda bırakacağım, 

Hatıraları da almayacağız yanımıza, 

Veda sayılsın şimdi gidişimiz, 

O hiç gelmedi, gelmeyenden gidilmez doğru, 

Gelseydi başka olurdu, başka şiirler yazardım belki, 

Belkilerle yaşayamıyor insan, yapamıyor olmuyor, 


Ağlama palyaço, makyajın akıyor, 

Efendim çaresiz kalmak nasıldır bilir misiniz? 

Şiirleri de almayın giderken, ben esen rüzgarda savrulmak istiyorum, 

Belkileri bırakalım, olmuyor yaşanmıyor onlarla, 

Güzel günlere inancım kalmadı, güzel dünler yalandan ibaret, 

Sorumlusu benim can çekişen bütün şiirlerin, 

Efendim, bu bir veda, bu bir elveda, bir hoşçakal bırakalım geriye, 

Şiirlerin olmadığı bir yere gidelim, güneşin doğmadığı, 

Palyaço ağlama bir seni sevmekten gidemiyorum ben, 

Önemi de kalmadı artık, cok uzaklarındayım şimdi hayatım, 

Bu son şiir, bu son gözyaşı, perdeler kapansın yavaşça, 

Yalnızlığımızı izleyen herkese selam verin, giderken kapatın ışıkları, bu oyun burada bitti... 






0/Post a Comment/Comments