Çukur 9 - şiir

 



Bir rüyanın içindeyim, bir an,

Bir an sürüyor mutluluk, huzur, 

Bir anlığına açıyor güneş, bir an kadar,

Eriyor buzullar, çiçekler o an için açıyor,

Cennetteyim bir an, sonra düşüyorum cehenneme, 

Seni görüyorum, ben yaşadığımı anlıyorum, 

Sonrası hüzün sonrası acı, 

Bir ana ben yaşam diyorum, yaşam beklemekle eşdeğer, 


... 


Artık uyanmak istiyorum kabustan, 

Bir an mutluyum, inanıyorum sana, 

Uyanıyorum gerçeğe, ben hep düşüyorum, 

Ben korkuyorum aşktan, sevgiden, huzurdan, 

İçimde pişmanlıklar, ben hep kaybediyorum, 

Yolumu unuttum, kimliğimi düşürdüm bir  kayboluşta, 

Hayat tekrarlardan ibaret, güzel haberler saklıyorum senin için, 

Şeytanlar engel oluyor bana, 


... 


Elimi tut diyorum sadece, 

Hayaller yanı başında bekliyor, sen duruyorsun, 

Gözlerine hasret yaşıyorum hayatı, 

Cümlelerim boğazımı sıkıyor sensizlikte, 

Şiirlerim sular altında, acı çekiyorsun, 

Hissediyorum, nasıl diye sorma, sorma bana hiçbir şey, 

Cevaplarım yok, nedenlerim yok, sadece seviyorum, 

Konuşmuyoruz, ben duyuyorum söylemediklerini, 

Cümleler yetmiyor, kelimeler gereksiz, 


... 


Keşke gelebilseydim yanına, gökyüzüne bakardık, 

Hayaller kurardık bulutlarda, anlatmak istiyorum, 

Bil istiyorum, her yaramı öğren istiyorum, 

Duy beni ne olur, çaresizliğimi gör, canım yanıyor, 

Korkuyorum ben mutluluktan, aşktan, 

Yanında olmak istiyorum, bırakma ellerimi yoksa ben kalkamam, 

Gözlerime öyle bakma, inanıyorum sana, 

Ellerimi bırakma ne olur, gelemesemde orada olduğunu bilmek istiyorum, 


... 


Aradığım her şey gözlerinde saklanıyor, 

Elini tuttuğum her an daha sıkı sarılıyorum hayata, 

Dudaklarından dökülecek bir kaç kelimeyi bekliyorum, 

Ben ellerini tutacağım, bırakmayacağım zamanı bekliyorum, 

Seni duyuyorum, hissediyorum, bekliyorum, 

Bir gün, ben geldim diyeceksin, mevsimlerden bahar aylardan Mart, 

Yüreğimde bir bayram havası, 

Beraber çıkalım karanlıktan, unutalım eskiyi, 

Ellerimi tut sadece, sarıl bana, ben o gün için yaşıyorum, 


0/Post a Comment/Comments