Çukur 25 - şiir

 


Bir an sürüyor, bir ana yaşam diyorum,

Bir anı bir ömür boyunca bekliyorum,

Gözlerine bakıyorum, keskin bir kahve kokusu,

Bakışların deliyor bedenimi, bitmesin istiyorum,

Yüreğin korkak bir çocuk, dokunmaya korkuyorum,

Anlamsız bir şarkı çalıyor, büyülüyorsun beni,

Biliyor musun sevgili bir an daha büyük oluyor sensiz geçen gunlerden?


...


Gelmek istiyorum sana, kendine çekiyorsun beni,

Sözcüklerin sihirli, hep konuş benimle,

Unutuyorum geçmişi, geleceği,

Yanında kalmak huzur veriyor bana,

Acılarım diniyor bir anlık, bitmesin istiyorum,

Mektuplar veriyorsun, çok önceden yazılan,

Biliyor musun kaybettigim kendimi buluyorum gözlerine bakınca?


...


Bana öyle bakma unutuyorum kendimi,

Ellerini tuttuğum zaman damarlarımda dolaşıyor sevgin,

Adın yerine geçiyor hayallerimin,

Yüzünde bir gülümseme, ben sebebi olmak ıstiyorum,

Bir şiir yazalım aşka dair, başrolünde sen ol masalların,

Ah be sevgili ne güzel gülüyorsun böyle, Güzel kelimesi anlamını sende buluyor artık,

Biliyorum musun bütün duvarlarımı indirdim senin için? Gel diye yazıldı tüm cümleler.


...


Aradıklarımı sunuyorsun bana, bulamadıklarım sende saklı,

Yüreğimde yeşilleniyor mutluluk, durdurmak istemiyorum kendimi,

Kararsızlığım korkularımdan hep, me olur anla beni,

Kabusa dönüşmesinden korkuyorum hayallerin,

Ne olur hep yanımda kal,

Ben hissetmekten korkuyorum, söylemediğim kelimeler içimde büyüyor,

Biliyor musun ben seninle unutmak istiyorum gerçeği?


...


Duyuyorum ben seni, söylemediklerini biliyorum,

İzin ver çiçekler büyütelim bahçemizde,

Bir olalım, çok olalım, 

Ahh bir bilsen içimde bir fırtına, Sensizlik vuruyor yüreğimin kıyılarına,

Sen mutsuz olursan burada güneş doğmuyor,

Bir kere gülsen yüreğimde bir şenlik,

Seni beklemek bile daha güzel her şeyden,

Gel sevgili yanıma, yaşamayı seninle öğrenmek istiyorum 


0/Post a Comment/Comments