Çukur 24 - şiir

 


Gözlerimi kapatıyorum hayata, sen geliyorsun aklıma,

En karanlık gecede gülüşüne sığınıyorum,

Çöllerden geçiyor yolum, bir damla umuda hasret yaşıyorum,

Gözlerimin içine bakıyorsun, hayalle doluyorum,

Bir kelimen daha özel siirlerimden,

Sen gülmüyorsun, çiçek yetişmiyor burada,

Seni üzen bu hayati yıkmak istiyorum,


...


Hayallerimi parçalıyorlar benim, enkaz altında yüreğim,

Ağlamak istiyorum sabahlara kadar,

İnandığım her şey yalan şimdi,

Ben nasıl bulacağım gerçeği?

Kendimi kaybettim ıssız bir sokakta,

Ben nerede hata yaptım bilmiyorum,

Biliyor musun en çok kendime kızıyorum,

Unutulmak istiyorum, Unutmak istiyorum ihanetleri,

Kalbim paramparça, cam kırıkları ruhumu kesiyor,


...


Hissediyorum seni, bu yüzden hep yağışlı şiirler,

Kat acılarını bana, sen mutlu ol,

Elbet bitecek bu karanlık, bir mum yakalım,

Yaraların kapanacak ve sen yeniden doğacaksın,

Güleceksin geçen zamanlara, unutacaksın,

Bana öyle bakma sevgili sular altında kalıyorum,

İzin ver yanına geleyim, beraber öğrenelim yaşamayı,


...


Burası karanlık, açıdan başka bir şey yok,

Tek kişilik bir cenaze merasimi düzenliyorum hayallerim için,

Varlığın güç veriyor bana, ayağa kalkamıyorum,

Unutmak istiyorum acım dinmiyor,

Geçmişi parçalamak, herkesi gömmek istiyorum,

Güçlü olmaktan çok yoruldum ben artık düşmek istiyorum,

Bana öyle bakma ne olur, inanıyorum sana,


...


Gel beraber düşelim, beraber kalkalım,

Senin yanında çukur bile cennettir bana,

Bırak her şeyi sadece bana bak, izin ver yanında olayım,

Kat acılarını bana, sen yeter ki gülümse,

Sen mutlu olunca bahar gelir, Güneş doğar yeniden,

Ellerimden tut, yanıma gel ben çıkışı biliyorum,

Sen yanımda olursan cennet olur çukur, çiçeklerle dolar yüreğim,

İzin ver, aç yüreğinin kapılarını bana,

Gel bir yuva kuralım şimdi, adı aşk olsun bütün şiirlerin 




0/Post a Comment/Comments