Çukur 23 - Şiir

 


Mesafeler kapanmıyor, yollar aşılmıyor,

Sonu gelmiyor beklemenin,

Bir rüzgar esiyor sen geliyorsun aklıma,

Yaşanmamış hatıralar biriktiriyorum yüreğimde,

Bir mezarlıktan farksız şimdi, her şiir bir umut öldürüyor,

Kırık camların arasında geçiyor yaşam,

Beni boş ver bir tuğla daha ekliyorum yalnızlığıma,

Kelimelerin yüzüne bakamaz oldum, 

Bazı yollar birleşmiyor sevgili, buluşamayan kelimeler var,


...


Gelebilmek isterdim, aşmak isterdim engelleri,

Sessizlik istiyorum ben, yüreğimde fırtınalar kopuyor,

Nasıl yaşıyordum ben? Nasıl kurtuluyordum hatıralardan?

Cevapların var biliyorum ama ben dinleyemiyorum,

Parça parça dökülüyorum hiçliğe,

Ben kayboldum, bulamazsın beni,

Burası çok karanlık, acılarla dolu,

Hayallerimi öldürüyorlar ve ben hiçbir şey yapamıyorum,


...


Hayaline tutundum yıllar boyunca,

Şiirlerini serdim yatağıma, sensiz uyku haramdı,

Sensiz bir hayat yaşam değil sevgili,

Ellerini tutmadığım her an kayıp,

Yokluğunda tutundum şiirlere, sen diye sarıldım düşlerine,

Ben seni tanımadan çok önce sevdim,

Gel bana, bırak yaşadıklarını, eksiklerini, korkularını,

Bir şiir yazalım beraber, bitmesin,

Kayboldum diyorsun, biz hep kayıp yaşayacağız ayrı kaldıkça,


...


Neden bu kadar ısrarcıyım, ben inanmıyorum kendime,

Sense cenneti seriyorsun yollarıma,

Canım yanıyor, seni kaybetmek istemiyorum, 

Karışığım işte, gelemiyorum sana,

İnsan nasıl mutlu olur anlat lütfen,

Ellerimi uzatsam sana tutar mısın?

Çıkarır mısın beni bu çıkmazdan?

Yapma korkuyorum, öğrenmesinler, görmesinler, bilmesinler bizi,

Hayallerimde katliam var benim, sen neden kormuyorsun?


...


Bana git deme lütfen, bir gün gelirsen beni bulamamandan korkuyorum,

Ben gidersem kaybolurum, karışırım karanlığa,

Bazı yolların dönüşü yok, son çıkış sensin, gidersem yok olurum,

Sen mutlu ol diyeydi bütün şiirler, güzel rüyalar gör diye anlattım masalları,

Senin için ölüyorum ben görmüyor musun?

Sen mutlu ol diye vaz geçiyorum kendimden,

Tek korkum sana kavuşmadan kaybetmek,

Gel şimdi veya göm beni düşlerine,









0/Post a Comment/Comments