Çukur 19 - şiir

 


Seni ilk gördüğüm yerde geçiyor ömrüm,

Gelirsin diye beklıyorum işte,

Gözlerin geliyor aklıma, mıhlanıp kalıyorum hayallerine,

Beklemek en güzel ödül, yollar sana çıkıyor hep,

Acı bir kahve yudumluyorum, genzimi yakıyor sensizlik,

Senli günler bir adım uzaktan,

Ah be sevgili, ne kadar da yakışıyorsun şiirime,


...


Uzaklardan yakın yapmak istiyorum,

Geçmişi bırakıyorum arkamda, çıkmak ıstiyorum karanlıktan,

Tut şimdi ellerimden, daha güzel biryere gidelim,

Engelleri aşıyorum, korkumu yeniyorum, kendimi yeniyorum,

Bana hayallerinden bahseder misin?

Kayboldum bu sensizlikte ne olur bul beni,

İnanmak istiyorum sana, gerceğim olmak ister misin?


...


Gözlerim seni arıyor, gel aydınlatalım hayatı,

Geleceksin biliyorum ve çiçeklerle dolacak hayatım,

İçinde sen olan her cümleye aşığım ben,

Seninle geçen zamanları anlatmaya yetmiyor kelimeler,

Yüreğimde bir bayram havası oluyor,

Yollarına çiçekler sermek istiyorum,

Ne kadar da güzel gülüyorsun,bir daha seviyorum seni,

Sen mutlu ol diye ben geçiyorum kendimden,


...


Sana uzanan yollar dik, yuvarlanıyorum tepeden aşağıya doğru,

Üstüm başım toz içinde, yüreğim yara dolu,

Unutmak istiyorum geçmişi, gel yeniden yaşayalım,

Geçmişimi seninle doldur şimdi, kayıp ne kadar zaman varsan yeniden yaşayalım,

Ben kendimi bulmaya geliyorum sana, bizi bulmaya geliyorum,

Seni ilk gördüğüm yerde geçiyorum, içimde bir heyecan,

Artık biz olalım, aşk yolunda yürüyelim beraber,


...


Zaman geçmek bilmiyor, durmuş gibi sanki,

Kalbim daha hızlı çarpıyor, damarlarımda geziyorsun,

Yazdığım her satır senin adını taşıyor,

Bir olalım, biz olalım artık,

Seni gördüğüm zaman bir başka oluyorum ben,

Gözlerinde bütün sırları saklıyorsun,

Dudaklarından dökülecek kelimeler bütün kapılarının anahtarı,

Boşa geçen zaman seninle anlam buluyor,

Sen bir adim at ben evrenleri aşarım,

Gel şimdi, adı aşk olsun zamanların...









0/Post a Comment/Comments