Çukur 17 - şiir

 


Bir hayal kuruyorum gözlerinle başlayan, 

Ben sensizliği görmek istemiyorum, 

Gözlerim kapalı, kulaklarım sağır yokluğunda, 

Parçalı bulutlu yüreğim, bir yanımda bir yanım sensizlik, 

Seni düşünerek başladım güne, 

Senli cümleler geçti zihnimden, 

Rüzgarlar kokunu taşıdı uzaklardan, 

Sahi ne zaman birleşecek düşlerimiz? 


... 


Hayal kurmayı bıraktım ben, 

Bana hayal kur diyorsun, kaybetmekten korkuyorum, 

Seni gidersen paramparça olacağım, 

Korkuyorum yok olmaktan, bulamamaktan, 

Beni kimse bulmadı biliyor musun?

Kimse kalmadı, kimse beklemedi! 

Sakın gitmeyi düşünme bile tırmalarım! 

Parçalarım bütün cümleleri, 

Yardım et bana! Hayallerim can çekişiyor, 

Gelemiyorum, gidemiyorum, yapamıyorum, 

Bu sensizlik çok zor, dayanamıyorum artık, 


... 


Ben yolumu kaybettim, kayboldum sensizlikte, 

Gel bir hayal kuralım beraber, 

Geçmişi atalım eski bir kutuya, 

Ellerini koy ortaya, ben kelimelerden taç yaparım sana, 

Gözlerini kat hayatıma, ben çiçekler ekerim düşlerine, 

Gözlerimin içine bak, güneş kıskansın ışığını, 

Karanlıklardan çıkalım artık, mutlu olalım, 

Tut ellerimden, birlikte aşalım bütün zorlukları, 

Dayanamıyorum artık sensizliğe, gel çıkalım bu karanlıktan,


...


Ben neden gelemiyorum sana? Kim tutuyor hayatımın iplerini? 

Aradığım tüm cevaplar sende saklı, yanında kalmak istiyorum,

Bu çukur çok derin, çıkamıyorum, 

Geçmiş yakama yapışmış, bitmiyor, gitmiyor, 

Ben kaybediyorum kendimi, tut beni ne olur, 

Doğrular sıcak bolgelere göç etti, 

Bekler misin beni? Hiç gelemeyecek olsam da sever misin? 

Kafam çok karışık, yolumu kaybettim yine, 

Kendimi bulmama yardım eder misin? 


... 


Seni beklediğim yolları seni özlediğim şiirlerle kaplıyorum, 

Seni anlatamayan cümlelerim hep eksik,

Bırak artık geçmişi, gelecek bizim olsun, 

Hayaller inşa edelim yıkılmayı bilmeyen, 

Sadece biz olursak çıkarız, sadece biz olursak kurtuluruz, 

Senin saçının teli kırılsa canım yanar benim, 

Sadece bana bak, biz gerçek olalım, 

Hep yanımda kal benim, 

Gözlerin nereye bakıyorsa ben orada olmak istiyorum... 

0/Post a Comment/Comments