Çukur 11 - şiir

 


Sustuklarım içimde büyüyor, yetmiyor kelimeler anlatmaya,

Gözlerini hangi satırlar anlatabilir?

Gülüşüne kaç roman sığdırabilirim,

Sadece seni yazmak istiyorum bugün,

Hayallerinden bahsetsene bana biraz, 

Uzun uzun konuş mesela, ben hep dinleyeyim, 

Acılarını ser masaya sonra gülelim geçen günlere, 

Yalanlardan geçiyorsun biliyorum, gel gerçeği bulalım, 


... 


Cümleler var içimde, anlatamıyorum,

Dinleyenim yok, sen dinler misin?

Duyuyor mısın çığlıklarımı? 

Gözlerimi kapatıyorum, geliyorsun aklıma, 

Bir gülümseme büyüyor seni görünce, bitmesin istiyorum,

Al kurtar beni bu hayattan, unutmak istiyorum, 

Bitsin artık herşey, acılar, hüzünler, yalnızlıklar hep bitsin, 

Hayal kurmayı bıraktım, çaldılar, parcaladilar, 

Yaktılar, yıktılar, beni, gerçeği ben unuttum, 

Hep yanımda kalır mısın? 


... 


Bana kendini anlat bilmek istiyorum, 

Hakkında ne varsa, yaşanmamışları sıralara, tamamlayalım, 

Ben hep seni tanıdım, seni yazdım, seni anlattım, 

Duyuyorum seni, anlamadıklarını hissediyorum, 

Bir çift kelime dilimin ucunda sürekli tekrarlamak istiyorum, 

Gel yeniden başlayalım, aşktan seçelim kelimeleri, 

Unutalım geçmişi, yaşanmışları yaşanmamışları, 

Kalbimin kitilerini açtım senin için, yanıma gelir misin? 


... 


Biz farklı yerlerde aynı yangınlardan geçtik, 

Farklı zamanlarda düştük aynı çukura,

Ne olur kurtar beni buradan, ben sensiz yapamıyorum, 

Duymak istiyorum, korkuyorum ama anlat lütfen, 

Hissetmek, bilmek, inanmak istiyorum, 

Satırlarında kendimi görüyorum, şaşırtıyor beni, 

Ben en çok yanılmaktan korkuyorum, 

Unutamıyorum, çıkamıyorum buradan, 

Beni kendimden korur musun? 


... 


Aynı karanlıklardan geçtik biz, aynı acıları çektik, 

Ne olur kurtar beni kendimden! 

Yalnızlığın elinde bir orak, Azrailden rol çalma derdinde, 

İnan bana, ellerini hiç bırakmayacağım, 

Şiirlerle dolduracağım gökyüzünü senin için, 

Dinle beni, kalbimi dinle, biliyorsun, görüyorsun, hissediyorsun, 

Gel gerçeği bulalım seninle, bir şiir daha yazalım, adı aşk olsun, 

Gel beraber çıkalım, eksik ne varsa tamamlayalım, çok olalım, bir olalım, 

Tut ellerimi, çok bile az kalacak sevginin yanında 




0/Post a Comment/Comments