Çukur 10 - şiir

 


Bir rüzgar esiyor, senin kokunu taşıyordur diye içime çekiyorum,

Bir rüya görüyorum, sen varsın diye uyanmak istemiyorum,

Kalbim bir başka atıyor seni tanıdıktan sonra,

Ben seninle yaşamayı öğreniyorum,

Senin olmadığın bir hayat yok hükmünde,

Senin olmadığın bir yürek boş gibi, yok gibi, 

Bir adım uzağımdasın, yetişemiyorum sana, 

Ellerin neden bu kadar uzak ellerimden? 


... 


Uzaklara bakıyorum, beklediklerim yakınımda yok, 

Kalbim kapalı bir kutu, açmasını bilmiyorum, 

Bir rüya görüyorum, başrolünün sen olmasını istiyorum, 

Mutluluk bir kitabı okumamla başlıyor, şiirlerde buluyorum kendimi, 

Konuşma lütfen, yalvarırım sus, kimsenin bilmesini istemiyorum, 

Seni hissediyorum, geçmişim peşimi bırakmıyor, kurtulmak istiyorum, 

Dikenli tellerle çevrili etrafım, gitmenden korkuyorum, 


... 


Bu şehir boş sensiz, hiçbir anlamı yok, 

Seninleyken zaman çok hızlı, bitmesin istiyorum, 

Sana uzanan yollar zor, dikenlerden geçiyorum, üstüm başım paramparça, 

Senin için yazılıyor tüm satırlar, gör diye, bil diye, 

Anlatmak istiyorum sana, sensiz geçen günlerimi, oku istiyorum bütün şiirleri, 

Sensiz geçmiş hiç yaşanmadı, zaman sensin, 

Dikenli tellerden korkmam ben, engelleri aşarak geldim sana, 

Ben çok uzun zamandır bekliyorum, 

Senden başka gidecek bir yerim yok benim.


...


Karanlığın içinde ışık oluyorsun bana, 

İçimde fırtınalar var, bir kelimenle susuyor rüzgarlar, 

Acılarım diniyor yanında olunca, 

Bense kendime ihanet ediyorum, korkuyorum mutluluktan, 

Ne olur gitme benden, sürpriz yapıp geleceğim sana, 

Şiirlerin hep beni anlatıyor, kendimi buluyorum sende, 

Sen olmazsan ben kaybolurum, 


... 



Rüzgarlara umutlarımı emanet ediyorum, 

Bir adım uzağımdasın, yüreğimin hemen yanında, 

Nice okyanuslar astım senin için, verenlerden geçtim, 

Yanımda olduğun zaman bütün sorular cevaplanıyor, 

Unutuyorum acıyı, hüznü, karanlığı, 

Aşk kaplıyor tüm satırlarımı, kelimeler sevgiye bulanıyor, 

Ben gitmeyi bilmem, beklemeyi bilirim, bir de seni sevmeyi bilirim, 

Ben sana sarılmak için yaşıyorum, artık birleşsin Yüreklerimiz 




0/Post a Comment/Comments