Çukur 3 - şiir

 


Soğuk bir gece, yıkılmış şehirler,

Sensizliğe isyanlar biriktiriyorum ses tellerimde,

Kelimeler yetmiyor anlatmaya, şiirler hep eksik gözlerinin karşısında,

Cümlelerden köprüler yapıyorum aramızda,

Sensizlik çıkıyor fallarımda, yırtıyorum bütün kartları,

Duyuyor musun beni! Gör artık! Bil artık!

Sen olmadan atmıyor bu yürek,

Bak güneş doğacak, sabah olacak bizim için,


... 


Bitmiyor bu karanlık, kurtulamıyorum, 

Ben hep aynı yerdeyim, güneş doğmuyor artık, 

İnanmıyorum güzel günlere, bırak beni bu karanlıkta, 

Dipsiz bir çukur var ve ben hep düşüyorum, 

Şiirlerle inancım kalmadı artık, 

Üstüm başım paramparça, kir toz içinde, 

Bekleme lütfen beni, ben kendimi bulamıyorum,

Aynı çukura tekrar ve tekrar düşüyorum, 


... 


Yalnızlığımın tüm duvarlarını şiirlerle kaplıyorum, 

Adın yazsın istiyorum yüreğimin her köşesinde, 

Sensiz hayatın anlamı yok, dünyanın merkezine yolculuk yapıyorum, 

Yokluğun en büyük acı, doya doya içiyorum içinde sen varsın diye, 

Sensiz şiirler çok anlamsız, hep eksi çıkıyor hayat, 

Sensiz günler hep karanlık, bir kere sarılsam sana bizim için doğacak güneş, 

Biz aynı çukurda birbirimizden habersiz bekliyoruz, 


... 


Ben beklemeyi bıraktım, hayalleri attım uzaklara, 

Ben adımı unutalı çok oldu, 

Kimse gelmiyor yanıma, kimse anlamıyor beni, 

Kurumuş bir çöl benim yüreğim, 

Çiçeklerden bahsetme bana, masallara inanmıyorum artık, 

Unuttum ben sevmeyi, hiç öğrenmedim sevilmeyi, 

Bekleme lütfen beni, ben sana gelemiyorum,

Yüreğimde prangalar var benim, 


... 


Ben ikimizin yerine de beklerim merak etme, 

Kat acılarını bana, göm beni yaşlarına, 

Ben bir adım uzağındayım senin, şiirlerle dolduruyorum sensizliği, 

İzin ver çiçekler ekeyim yüreğine, sensizlik siyah beyaz bir fotoğraf, renkler hep sende saklı, 

Ben hep seni bekledim, mutluluk biz olunca gelecek, yoksa her gün yaşlarla dolu bize, 

Yeniden yazalım aşkın kitabını, sevmeyi öğrenelim beraber, 

Ben seni çok uzun zamandır bekliyorum, benden son umudumu bırakmamı isteme, 

Gel aşktan yazalım tüm şiirleri, her mısra seni seviyorum demek olsun... 



0/Post a Comment/Comments