Çukur 1 - şiir

 


Uzaklara bakıyor, seni arıyor gözlerim, 

Her düşünceye özlemek ile başlıyorum, 

Adın geliyor aklıma, çiçekler büyüyor içimde, 

Yüzümde sebepsiz bir gülümseme, kalbimde bir çocuk heyecanı, 

Hayallerimde yanımda, gerçekte uzaktasın, 

Söylesene ne zaman buluşacak ellerimiz? 

Kaç karanlık gece daha geçecek sensiz?

Ne olur haber verin bana sevdiğimden? 

Kaç ömür daha geçecek yalnızlıkta? 

Ben hep düşüyorum aynı çukura çıkamıyorum, 

... 


Dipsiz bir çukurdayım ben, battıkça batıyorum, 

Seni görüyorum, duyuyorum ama ulaşamıyorum, 

Korkuyorum ben, kaybetmeye alıştım, 

Acıya alıştım, mutluluk korkutuyor beni, 

Ellerine ulaşamıyorum, yetmiyor boyum, 

Karanlığa alıştım ben, inanmıyorum yıldızlara, 

Hayat yokuşunda geçiyor zaman, ben çıkamıyorum artık, 

İnancım kalmadı artık olasılıklara, 


... 


Bir yanım bahar bahçe, bir yanım soğuk ayaz, 

Ellerimi uzatıyorum sana, yetişmiyor kelimelerim, 

İzin ver çiçeklerle süsleyeyim hayatını, 

Yanında olurum senin, beraber çıkarız hayat yokuşunu, 

Yaraların var biliyorum, acıların var hissediyorum, 

Eksik parçalarız var, bir olursak çok oluruz, 

Gözlerini görmeden hep gece, hep zifiri, 

Gözlerini alma benden, ben kayboluyorum sensiz, 


... 


Kimse anlamıyor beni, ben unuttum kendimi, 

Hayallerimi çaldılar, yıktılar, kırdılar, 

Ben kaybettim kendimi, çukur çok karanlık, korkuyorum, 

İnancım kalmadı olasılıklara, 

Ellerim yara bere, yüzüm kir pas içinde, 

Neden seviyorsun beni? Neden yanımdasın? 

Tutamıyorum ellerinden, korkuyorum, 

Gidemiyorum senden, gelemiyorum sana, 

İki yokluk arasında sıkıştım kaldım, 

Gel kurtar beni kendimden, 

Ben artık dayanamıyorum, 


... 


Ben seni hissediyorum, acılarımız ortak, 

Mutluluğu beraber yapalım seninle, bitsin artık yalnızlık, 

Ben yokluğunda derbeder, sen hayat yokuşunda perişan, 

Birleşsin artık gölgelerimiz, bir olalım, çok olalım, 

Artalım bir gün doğumunda, aşktan yazalım cümleleri, 

Uzun zamandır bekliyorum, sensiz geçen anlar defterlere sığmıyor, 

Ellerimden tut yeni bir hayata başlayalım, 

Sil at geçmişini, güzel günler gelecek, 

Tut şimdi ellerimden, yeniden başlayalım yaşamaya... 


0/Post a Comment/Comments