Buluttaki şehir 79. Bölüm yeni roman

  


Lucian çığlık atarak uyandığı zaman Kylana yattığı koltuktan fırladı ve nefes nefese kalan Lucian'a baktı ve hızlı bir biçimde onun yanına gitti.


- İyi misin Lucian? Ne oldu sana öyle?

- Önemli bir şey yok sanırım. Sadece kötü bir rüya gördüm.

- Bayağı bir kötü rüya görmüş olmalısın sesine uyandım.

- Çok özür dilerim iyiyim ben sen uyumaya devam edebilirsin istersen.

- Saçmalama lütfen sen iyi olmadığın zaman benim sırtımı dönüp uyuyacağımı sanıyorsundur umarım.

- Gerçeği söyleyeyim mi aklımın ucundan bile geçmedi. Sana ne zaman ihtiyacım olursa yanımda olacağını biliyorum.

- Şöyle akıllı ol anlat bakalım ne gördün rüyanda.

- Tam olarak hatırlamıyorum düşüyordum sanırım o esnada çığlık atmış olabilirim.

- Yalan söyleme Lucian unutma ben psikoloğum ve yalan söylediğin zaman anlayabilirim.

- Beni hep anlaman mi gerekiyor senin. Bırak şimdi psikoloğu sadece saçma bir rüya gördüm hepsi bu.

- Evet, o saçma rüya yüzünden bembeyaz oldu tenin. Gözlerin fal taşı gibi açıldı.

- Gerçekten önemli değil Kylana kendime geldim bile.

- Bana anlatamadıkların var senin anlatmak zorunda da değilsin. Sadece ne zaman anlatmak istersen yanında olduğumu bil yeter.

- Teşekkür ederim Kylana söylediklerin benim için çok önemli. Kafam karışık sadece bu yüzden kabus gördüm zaten.

- Evet, hepimizin öyle kısa zamanda çok şey yaşadık ve olanları atlatmamız kolay olmayacak.

- Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum evet dünyayı kurtardık. Şapkalıyı ve başkanı öldürdük, zamanı değiştirdik bundan sonra ne yapacağız ne kaldı geriye?

- Bundan sonra mutlu olmayı deneyebilirsin, hayallerinin peşinden koşmayı deneyebilirsin.

- Peki ya benim hayalim imkansızsa ne olacak?

- Şu hayatta imkansız diye bir şey yoktur Lucian unutma bunu. Dünyayı kurtarmak da imkansızdı ama başardık bunu.

- Biz başardık bunu ama ben tek başıma ne yapabilirim ki eksik bir bireyim ben.

- Sende hepimiz kadar eksiksin unutma bunu. Tek başına kalmamak istiyorsan kalma şu anda senin yanındayım ve sen istediğin sürece yanında kalacağım.

- Çok teşekkür ederim sözlerin benim için çok anlamlı. Peki ya hepimizin hayalleri farklıysa ve yollarımız ayrılırsa ne olacak.

- Benim bir hayalim yoktu Lucian ama artık bir hayalim var ve emin ol hayallerimiz çok da farklı değil.

- Hayalin nedir senin?

- Sen söylemeden bende söylemem, kolaya kaçmak yok sadece şunu söyleyebilirim sana yollarımızın ayrılmasına asla izin vermem. Bir gün mutlaka yollarımız birleşecek ve ben o günü bekliyorum.

- Kylana böyle konuşma lütfen kendimi kötü hissediyorum sanki seni üzüyormuşum gibi geliyor ve benim canım yanıyor.

- Doğru zaman diye bir kavram var ve o zaman gelecek. Bu hayatta mı gelir başka bir hayatta veya başka bir zamanda gelir bilmiyorum ama ben o zamanı bekliyorum.

- Neden ama ne olacak o zaman gelince? 

- Ne olacak ağzını burnunu kıracağım. Hatta Galdor'dan one yapacağım bunu. Hadi uykuna geri dön sen bende ayak ucuna yatacağım korkarsın sen. 

- Dalga geçmene bak sen. Tamam uyumaya çalışırım yoksa Kylana dayağı yemek istemem. 

- İyi geceler Lucian, tatlı rüyalar sana

- Sana da iyi geceler Kylana


0/Post a Comment/Comments