Kurumuş ağaç - şiir

 


Hava soğuk, gri bir gökyüzü, 

Renkler yaşamı terk edeli çok oldu, 

Siyahın tonlarını renk sanıyoruz, 

Yağmur yağıyor, çiçekler kurudu, 

Sokaklar boş, cümleler ıslak, 

Yalnızlık boylu boyunca serilmiş, 

Yollar hep çıkmaz, şiirler hep yıkık, 

Yıkıyorum şimdi sensiz bir hayatı, 


Sen bu şehirden gittiğinden beri dikiş tutmuyor yaralar, 

Acıları asıyorlar çamaşır iplerine, 

Kuşlar sıcak diyarların yolunda, 

Gitmeyin diyemedim, 

Ben hep geç kaldım, saatleri ayarlamayı bıraktım, 

Zamanın yanlış bir bölümünde, 

Cümleler biriktiriyorum sana dair, 


Kelimelerden kaçıyorum şimdi,

Söyleyemediklerim boğazımı sıkıyor,

Günler, dünlere karıştı,

Ses tellerimde isyanlar biriktiriyorum,

Konuşursam yıkılacak şehirler,

İçimde bir iç savaş var,

Kazananın olmadığı bir diyar burası, 

Ben hep kaybeden, şiirler boyunca düşüyorum, 

Şarkılar bile utanıyor yokluğunda, 


Yağmur yağıyor, hava karanlık, gece düşüyor şehre, 

Ben kaldırımlarda anılar topluyorum, 

Sana giden yollar kapalı, içimde bir sensizlik korkusu,

Yokluğuna sarılıyorum, duvarlar buz içinde, 

Şiirler hep ölü doğuyor, masallar çoktan unutuldu, 

Ben bekliyorum, kurumuş bir ağacın yanı başında, 

Sen gelmiyorsun, ben gidiyorum kendimden, 







0/Post a Comment/Comments