Sessiz bir yalnızlık - siir

 


Çok sessiz bir yalnızlık,

Sesim yankılanmıyor artık çok sesli ihanetlerin arasında,

Güvendiğim tüm duvarları ellerimle parçaladım,

Yürüdüğüm her sokak çıkmaz,

Çıkmaz bir yalnızlık, bataklık gibi dibine çekiyor beni,

Kimse kalmadı artık, hayallerim var onlarda kanımın peşinde,


Bomboş bir şehir, sana benzemeye çalışan herkesi kodum,

Sahteliklerden sıkıldım artık, yalandan köprüler yıkıldı,

Her hayalimi gömdüm kara bir çukura,

Zifiri bir gece her yeri kapladi,

Ben yolunu kaybetmiş bir yolcu,

Pusulaları kırdım şimdi, hiçbiri seni göstermiyor,

Hayali bir yıldızı arıyorum, beni sana götürür diye, 


Bilinmezlik canımı yakıyor, bilinenlere inanmıyorum,

Ben dizlerimin üzerinde bir yolculukta, koşmaya çalışıyorum, 

Başlangıç ve son birbirine karıştı, şiirin neresindeyim bilmiyorum, 

Hangi duraktayım simdi, ne kadar kaldı sensizliğin bitimine, 

Ben hep aynı yerde aynı bataklıkta,

Çok derinlerindeyim hayatın,

Umut parçaları topluyorum, kum gibi akıp gidiyorlar ellerimden,


Yüreğimin etrafı buzlarla kaplı, ateşe veriyorum tüm şiirleri,

Karaya vuran gemilere özenip karayı bile bulamıyorum,

İhtişamlı bir son planlıyorum düşlerim için,

Sesin beni toprağa civiliyor, hareket edemiyorum,

Kendimden kaçamıyorum aynaya baksam sensizlik, nereye dönsem sensizlik,

Gel şimdi kır tüm cümlelerimi, yık ördüğüm tüm duvarları,

Aşkın ateşinde yak beni, parçala sandıklarımı,

Gel şimdi tüm şairler ölmeden, tüm şiirler bitmeden gel.. 

12/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Duyguların düşüncelerinden düşlerinden de daha baskın ki şiir yazmaya devam ediyorsun...Umarız ki okuyordur ve de bekleyenlerden değil arayanlardandır...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Başka türlü anlatmak mümkün değil ki koca bir dünyayı anlatmak istiyorum anca bir şiir yazabiliyorum. Belki hepsini birlestirsem anlatabilirim. Umarım okuyordur senin gibi.
Adsız dedi ki…
Olasılıklı bir durum tabi ki... Kimbilir umarız ki kendine yazıldığını farkeder seni de bekletmemiş olur böylece...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Keşke adını bilseydim şiirlerin altına yazardım :)) böyle anlaması daha kolay olur sanırsam. Beklemek sorun değil inan
Adsız dedi ki…
Anlıyorum...Adını bilsen kendisini de bilirdin zaten mantık olarak...Asıl sorun kendisi kendi olduğunu biliyor mu?Benim de kafam karıştı...İşiniz zor o kesin...Bilinmeyeni bilinmezi beklemek bunu sorunsamamak...
Oğuz Marangoz dedi ki…
O kendini bilmiyor olabilir. Yazılarımda kendini bulabilir ve benimle iletişime geçebilir. Ondan sonra belli olur zaten. Umarım satırlarımı okuyor ve benimle iletişime geçmek için bekliyordur.
Adsız dedi ki…
Bekle sen ... Gelmese de gelme umudu yaşatır seni ... Kolay gelsin ... Ne diyeyim ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Beklemekten başka çare yok. Evet bir gün gelebilir, evet gelmeyebilir ama ben umut etmek istiyorum gelir diye. Teşekkür ederim, kendine dikkat et. Umarım başka bir şiirde yine kesişir yollarımız.
Adsız dedi ki…
Bir de şunu şöylemeden geçemeyeceğim günümüz insanı ne yazmayı, ne okumayı, ne de kendine bir şey katmayı seviyor...Dolayısıyla senin uzun metrajlı yazılarını okumaya çok vakit ayrılacağını düşünmüyorum...Sen peki dersen ben istisnayım bana bakma sen...Ben aşka aşığım...O duygunun ben de yarattığı her duruma hisse...Erkeklerden tiksiniyorum zaten o ayrı oraya hiç girmeyelim...Umarım bir şiirinizde yine karşılaşırız...İlhamınız bol olsun...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Biliyorum zaten blogumdaki ziyaretçi, yorum azlığı veya sosyal medyadaki durum bunun en büyük göstergesi. O insanlar benim ulaşmak istediğim insanlar değil zaten. Seni tanımıyorum doğru ama düşüncelerin ile karşılaştım ve güzel bakıyorsun hayata. Düşüncelerin, düşünme biçimin de güzel. Az çok tanıdım diyebilirim seni ve daha fazla tanımak isterim müsade edersen tabi. İnşallah başka bir şiirde kesişir yine yollarımız, sen istediğin zaman uğra buraya, koyu bir kahve içelim seninle.
Adsız dedi ki…
:) Onaylanmak değildi amacım yorumumdu sadece ... Senin yaşın da küçük sanırım ... İnsan tanımak iyidir belki lakin insanlar yazdıklarından, yaklaşımlarından,yorumlarından ibaret değildir ... Oldukça kompleks bir yapıdırlar ... Cesaretini kutluyorum gerçekten ... Kahve fikri de fena değil çok naziksin ...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Elbette kahveye her zaman açığım :) yaşım çok da küçük sayılmaz 36 olduk yolu yarıladık. Küçük bir parça tanıdım dedim zaten. Evet insanlar kendilerini bile anlayamıyorlar /tanımıyorlar. Gerçekten tanımak biraz zor günümüzde sürprizlerle dolu insanlar. Şiirlerimi okudun göre cesaretim hakkında fikrin vardır diye düşünüyorum :)