Kül Oldum Ateşinde - şiir

 


Nefes alamıyorum, soluduğum hava yüreğime batıyor,

Gözümün önünden hayaller geçiyor,

Ben katiliyim bu şiirin,

Parmaklarımda mürekkebin kokusu var,

Gelecek diye bir şey yok,

Şimdi yıkıntılardan ibaret,

Kırık dökük bir cümleyim şimdi ben,

Gözlerin geliyor aklıma, unutmak ölüm gibi şimdi,

Seni unutmak tüm şiirleri yakmak gibi, ateşe atmak gibi kendimi,


Ben kendimi kaybettim seni aradığım yollarda,

Şehirlerin, sokakların, binaların anlamı kalmadı,

Yut beni şimdi yoksa düşeceğim,

Gözlerinden düşersem yok olurum,

Teninin kokusu ciğerlerimde ben nefes almak istemiyorum,

Zaman senden ibaretmiş gibi sanki,

Pusulalar hep seni gösteriyor,

Güneş gülüşünde gizli ben karanlıkta tutsak, 


Hayallerimi kırdılar benim, 3 kuruşa sattılar kullanılmış hançerleri, 

Hep kullandık biz, hep kullanıldık, 

Cezası yok mu umutları öldürmenin? 

Aklıma geliyorsun bir rüyada, bir rüzgarda,

Bir intiharın provasında hatırlıyorum, birkaç kelime kalıyor geriye, 

Çiçekler açmaya başlıyor yüreğimde,

Yarın diyorum, bir başka olacak zamanın devamı, 

Ahh o gözlerin, nasıl da kayboluyorum sana baktığımda, 

Nasıl da yok oluyorum şimdi ben, 


Al beni kaat şimdi kendine, 

Azalırken dünya biz çok olalım, 

Biz atalım aşkın kıyısında, 

Dokunmayın, uyandırmayın beni, 

Alın gerçekliginiz sizin olsun, 

Biz çok olalım seninle, masallar büyütelim yeşillikler arasında, 

Gökyüzünü alalım yanımıza, martıları ve bulutları, 

Nasıl olsa yüreğinde saklıyorsun baharı, 

Gel biz mutlu olalım seninle, aşk desinler bizi anlatan cümlelere, 


Beni anlamıyorsunuz hakim bey, bilmiyorsunuz yalnızlığı, 

Aşkı yalan hikayelerden ibaret sanıyorsunuz, 

Cezamı yazın artık ben onu anlatan bir şiirde ölmeye hazırım.. 


"Aşk hiç bitmesin" 


0/Post a Comment/Comments