Bir an kalmış - şiir

 


Güneş yavaşça doğuyor,

Gökyüzünde bir kızıllık,

Yıldızlar yavaşça siliniyor gökyüzünden,

Yeni gün hatıralar ile başlıyor,

Sen yanımdaymışşın gibi acıyorum gözlerimi,

Her yeni gün seni görme umudu,

Her geçen sana daha fazla yaklaşıyor zaman,

Akrep ve yelkovanı boş ver ben hep senin peşindeyim,

Saatler efendim saatler hep seni gösteriyor,


Bir umut dalgası büyüyor içimde,

Yüreğimde akan bir şelale,

Mevsimlerden ilk bahar çiçekler açıyor içimde,

Yüzümde gülümsemeler, bir adım daha yakınım sana,

Mesafeler anlamsız, sensiz geçen günler boş gibi,

Ben seni tanıdığım gün doğdum,

Hayat çizgimin başında adın yazıyor,


Seni görmediğim günler boş gibi, karanlık gibi, 

Siyah gibi sensiz geçen her an, 

Yıkılmış gibi sensiz bir şehir, 

Yanmış gibi tüm şiirler, 

Ben alev kokusunu ardımda bırakıyorum, 

Kitaplar aşıyorum seni görmek için, 

Bir deniz kenarı, uçuşan martılar mutluluk sarhoşu, 

Hayat tamamlanma telaşı içinde, 

Aşk gökyüzünde gülümsüyor, 

Şiirler efendim şiirler hep seninle dolu şimdi, 


Bir şarkı çalıyor, eski bir gitar, neşeli bir ses, 

Kollarım beline dolanmış, nefesim nefesinde, 

Bir an kalmış yüreklerimizin arasında, 

Köprüler yapıyorum satırlardan, birbirine bağlıyorum ayrılmış kıtaları, 

Sen yoksan anlamı yok, atalım geçmişi, 

Yakalım eskiye dair ne varsa, 

Yıkalım şimdi tüm devrik cümleleri, 

Bir sen kal geriye bir de aşk, 

Güneş ikimiz için doğuyor, bu günlerden aşk, 

Mutluluk efendim mutluluk, hep sende saklı gibi, 

Cecem


0/Post a Comment/Comments