İçinde romanlar saklı - şiir

 

Kelimeler yetmiyor bazen,
Anlatmak istiyorum, olmuyor,
Şiirler diyorum yetmiyor,
Satırlar, cümleler hep eksik kalıyor,
Günler de eksik aylarda,
Zaman bile yetmiyor,
Konu sen olunca hayat anlamsız gibi,
Martılar, denizler, yıldızlar hep sahte,

Nefes almalıyım biraz, dayanamıyorum,
Kelimeler boğazımı sıkıyor,
Anlatmak istiyorum seni,
Şiirlerle doldurmak istiyorum hayatı,
Kalbimin her köşesinde adın yazsın,
Ben sensiz hayal kurmak istemiyorum,
Rüyalar sen varsan özel,
Her şey dursun, hareket etmeyin, susun şimdi,
Ben sevmek istiyorum,
Bırakın herseyi, onları da ötekileri de atın,
En iyisi gidin şimdi benden,
Bir tek sen gitme sen gidersen dayanamam,
Yakarım tüm kelimeleri,

Ben seninle çok oluyorum,
Ne zaman elini tutsam artıyorum,
Şiirler düşüyor bulutlardan, ben sırılsıklam,
Sayılar çok anlamsız, kurallar saçma,
Gel gidelim mesela şimdi,
Başka şiirlere, sonu mutlu biten romanlara gidelim,
Adı aşk olsun yürüdüğümüz yolların,
Değiştirelim bu düzeni,
Yalnız birlere inat 2 olalım mesela,
Karanlığa inat güneş gibi doğalım,
Ben seni sevmek istiyorum,
Ben sensiz yaşamak istemiyorum,

Ben sensiz geçen her anı attım eski bir çöp kutusuna,
Ben sildim sensiz geçen tarihi, kırdım tüm eksik cümleleri,
Değişsin mesela, gözlerin gibi olsun hayat,
Sonu olmayan, bitmeyen,
Adını şiirlere kazımalıyım ben,
Yoksa sensizlik çok ağır,
Dayanamıyorum sensizliğe,
Kelimeler yetmediği zaman da olmuyor,
Nefes bile alamıyorum sensiz,
Seni anlatmayan kelimeler boğazımı sıkıyor,
Gel şimdi çok olalım biz,
Biz ne kadar güzel bir kelime içinde romanlar saklanıyor...

Mavim



0/Post a Comment/Comments