28. saat - şiir

 


Her gün 25 saat gibi,
Seni düşündükçe artıyor günlerin boyutu,
Ben bir ana ömürler sığdırıyorum,
Kelimeler yetmiyor anlatmaya,
Kelimeler çaresiz anlamak için,
Ben seni anlatabilecek kelimeleri arıyorum,
Kapatıyorum tüm ışıkları,
Bir şiir yazıyorum gözlerini anlatan,
Her satır anlamsız kalıyor,
Yaşamak gerek şimdi aşkı,

Biraz nefes almalıyım,
Bana biraz zaman tanı, en doğru kelimeyi bulmak çok zor,
Kaç sayfa yazmam gerekir,
Kaç roman büyütmeliyim yüreğimde,
Kaç şiir bestelemeliyim her gün batımında,
Peki ya daha büyükse sevgi yaşamdan?
Aşk daha büyükse evrenden?
Gözlerin diyorum gözlerin, beni alıp götürüyor hayallere,

Günlerin içine yıllar sığıyor şimdi,
Bir anın içinde ömürlük hayaller kuruyorum,
Hayat seni çıkarınca çok anlamsız,
Seni anlatmayan her cümle saçma,
Sensiz bir ben hep eksik, hep yarım, yardımdan bile daha yarım,
Bir hayal gibi uyanmak istemiyorum senden,
Tut şimdi ellerimi etrafım uçurumlara çevrili,
Tut şimdi duslerimi yoksa çok fena düşeceğim,

Bir pazar gününün 28. saati,
Birmesin istiyorum, anlar bitmesin artık,
Gerçek olsun düşlerimiz,
Gözlerin olmazsa nasıl bulurum ben yolumu,
Kaybolurum kor bir yanginin içinde,
Kalbimin tüm odaları buzla kaplanır,
Ben yıkarım tüm bacaları, tüm kapıları, sökerim gözlerimi,
Hanemde sen yazılmadan hep eksik çıkıyor hayat,
Gel şimdi zaman bitene kadar sevelim birbirimizi,
Masallar büyütelim kalbimizin bahçelerinde...

Mavim



0/Post a Comment/Comments