Günler özlemekle geçiyor - şiir

 



Günler özlemekle geçiyor,
Sensiz zaman geçmiyor,
Sesini duymasam anlamsız oluyor şarkılar,
Günler geçiyor beni dinlemeden,
Dursun istiyorum, her şey dursun,
İnsanlar dursun, şehirler dursun, hayat dursun,
Sensiz ben gibi dursun hepsi,
Kelimeler bana seni soruyor, 
Şiirler senin adını söylüyor, 
Gelecek diyorum kendime,

Gözlerin geliyor aklıma ve anlam buluyor hayat, 
Şiirler yazıyorum sensiz zamanı anlamlandırmak için, 
Adın hayatın en güzel romanı, 
Ben her yere yazıyorum seni, 
Sensiz geçen zaman olmasın diye hayaller kuruyorum, 
Her hayal gerçekten daha gerçek, 
Her rüya daha anlamlı geliyor, 
Sana sarıldığım zaman ben, 
Diğer yarım sarılıyorum, 

Gel gidelim şimdi, çok uzaklara gidelim, 
Hep yanımda olacağın bir yere, 
Gülümsediğin zaman çiçeklerin açtığı, 
Gözlerindeki evrenlere gidelim, 
Sen saçlarında yıldızları saklıyorsun, 
Dudaklarımız birleştiğinde bir yangın çıkıyor içimde, 
Ben sende öğreniyorum aşkı, 
Bir daha seviyorum seni, 

Sensizlik eksik kalmak gibi, 
Düşmek gibi sanki, sanki azalmak gibi, 
Seni özlemek bile daha güzel herşeyden, 
Seni sevmek en güzeli zaten, 
Sen yanımda olunca saatler bir an gibi, 
Sen yoksan geçmiyor zaman, akmıyor kum saati,
Sesini duymadığım zaman olmuyor yapamıyorum, 
Seni görmezsem anlamı yok gözlerimin, 
Günlerim özlemekle geçiyor benim, 
Bu şiirin sonunda oturalım, koyu bir kahve içelim, 
Kat kendini şimdi bana yoksa ben hep eksik... 



0/Post a Comment/Comments