Batık bir gemi - şiir

 


Kelimeler kaçıyor benden,

Seni görmeyince anlamı kalmıyor cümlelerin,

Senin olmadığın sayfalar boş, mürekkep kuru,

Görmüyorum, duymuyorum sensiz bir hayatı, 

Sensizlik geçsin istiyorum çabucak bitsin, 

Sensiz bir gün yıllar gibi, sensiz zaman ölüm gibi, 

Bir köşede durmuş bekliyorum, hayat durmuş, hersey durmuş bekliyor, 


Seni getirmeyen cümleler anlamsız, 

Seni yazmayan kalemim değersiz, 

Senin için atmayan kalbim önemsiz, 

Al kurtar beni, kır şimdi sensiz her hayalimi, 

Zaman geçsin istiyorum, hersey geçsin, herkes gitsin, 

Sadece sen kal geriye, 

Boşverelim şimdi kuralları, 

Unutalım geçmişi, geleceği yeniden çizelim, 

Gidelim şimdi buradan bak ileride aşk bizi bekliyor, 


Sen güzel günlerin sebebi, 

Çölleri aşıp geliyorum yanına, 

Dağları deliyor kelimelerim, 

Şehirleri birleştiriyor cümlelerim, 

Sen ihtimallere inanma sebebim, sen güzelin anlamı, 

Sen beklediğim, vazgeçemediğim, 

Ben gözlerinde kayıp, 

Ben sana uzanan yolları arşınlıyorum 

Sesini duymadığım zaman ben batık bir gemi, 


Sen gülümsüyorsun güneş doğuyor, 

Sen mutlusun kuşlar adını sayıklıyor, 

Sen bana bakıyorsun ben gözlerinde kayboluyorum, 

Gidelim şimdi, sonu olmayan bir tatile, 

Ellerini bırakmadığım bir hayata gidelim, 

Masallara gidelim seninle, 

Sen olursan her şey olur, 

Nasıl olsa sevişiriz şiirler boyunca, 

Nasıl olsa birbirinden ayrılmaz dudaklarımız, 

Gel bir şiir olalım seninle, 

Ben seni kollarıma alacağım günü bekliyorum... 


Mavim


0/Post a Comment/Comments