Şiirler kadar - şiir

 Sensiz geçen zamanları saymıyorum ben,


Hayatın tam da başlangıcındayım,

Seni gördüğüm an başladım ben yaşamaya,
Sesini ilk duyduğum zaman canlandı kelimelerim,
Sana sarıldığım an ben hissettiğimi anladım,
Aşk akmaya başladı damarlarımdan,
Ben seni tanımadan çok once sevdim,
Evrenler astım seni bulmak için, diyarlar arasında dolaştım,
Hayallerim gerçeğe döndü sen gelince,
Gerçek diye anlatılanlar sahte birer yalan şimdi,

Bir yaz günü, günlerden Perşembe,
Kollarımı beline doladım, kelimeler yerlerini şaşırdı,
Bir kelimen düştü önce yüreğime, sonra sesin, sonra nefesin katıldı senfoniye,
Yüreğimde çiçekler açtı, eridi buzullar,
Sen baharı getirdin bana, mevsimleri seninle öğrendim,
Bir sevdaya düştüm ben,
Aşk kapladi her yanımı,
İçimde yangınlar, ben aşkın ateşinde piştim,
Sensiz geçen zamanlar anlamsız,
Hep yanımda kal benim, hep tut ellerimi,

Şimdi gitme zamanı buradan,
Engin denizlere gidelim, uzaklara gidelim,
Yanımda sadece sen ol, başkasına lüzum yok,
Her çiçek aşk gibi kokar zaten,
Bir ev seçelim kendimize, çok sesli bir mutluluk,
Sen olursan yanımda her şey olur zaten,
Bu şehirden gidelim, bu ülkeden, bu dünyadan,
Başka diyarlar kesfedelim seninle,
Tatil adı verilsin gidişimize,
Gözlerin yıldızları olsun gökyüzünün,

Ben yolumu sana bakarak bulurum,
Ellerini tuttuğum zaman ben unutuyorum,
Dudaklarımız her buluştuğu zaman alevler büyüyor içimde,
Bir olalım seninle, artık ayrılık olmasın sözlüklerde,
Satırlar boyunca sevelim biz,
Boşver batık gemileri, kırık cümleleri,
Biz olalım her hikayede, aşkla dolsun bedenimiz,
Bir kelimenle baştan yazıyorum ben hayatı,
Bir gülümsemen güneşe doğması için bir sebep,
Bir mutluluk masalına evet de, yeniden kurarız hayatı,
Gel tut cümlelerinden benim, şiirler kadar sevelim birbirimizi..

Mavim



0/Post a Comment/Comments