Mutluluk hikayesi - şiir

 



Bir hayalin tam ortasındayım,

Senli cümleler geçiyor aklımdan,
Şiirler yazıyorum gökyüzüne,
Seni getirir diye yanıma,
Umutlar büyütüyorum, senli bir geleceğe dair,
Her anımda sen oluyorsun,
Yeni baştan yazıyorum kader kitabını,
Gölgenin olmadı her satır ne kadar boş, anlamsız,
Bir çift bilet alıyorum ikimiz için,
Kimsenin olmadığı bir diyar seçiyorum,

Aramızdaki mesafeler engel değil,
Engeli yok aşkın,
Ellerini tutuyorum bir denizin kenarında,
Kollarım beline dolanmış,
Ben gözlerinde yıldızları görüyorum,
Sana baktıkça daha çok seviyorum,
Sen oldukça daha çok yaşıyorum ben,
Hiç bitmeyen bir romanın kahramanları oluyoruz,
Adı aşk, tüm sokaklar sevgiden,

Güneş gökyüzünde yükseliyor,
Sen gülümsedikçe aydınlanıyor hayat,
Gözlerin çok güzel deniz gibi, orman gibi,
Cümlelerle süslüyorum yürüdüğün yolları,
Varlığın ihtimallerin kanıtı,
Dudaklarımız kesişiyor unutulmuş sokaklarda,
Senle dolduruyorum kalbimi,
Al diyorum senin olsun varlığım,
Al diyorum cümlelerimi, şiirlerimi, hepsi senin için,
Al diyorum beni benden kat kendine,

Bir hayalin tam ortasındayım,
Sensiz geçen günleri kurşuna diziyorum,
Gelecek zamanlara yazıyorum adını,
Geçmiş, şimdi, gelecek, kum saatleri,
Tüm pusulalar seni gösteriyor şimdi,
Mesafeleri aşıyorum, kalplerimiz birleşiyor,
Bedenlerimiz birleşiyor, durmaksızın seviyoruz,
Her şiirin sonunda sevişiyoruz biz,
Bir diyar seçiyoruz kendimize, herkesten uzak,
Sadece biz kalıyoruz, sadece biz oluyoruz,
Bırak gitsin ötekiler, biz yeteriz aşka, bırakma ellerimi,
Mevsimlerden aşk, günlerden sen, zaman hep sen,
Gel şimdi yeniden yazalım mutluluğun hikayesini...

Mavim



0/Post a Comment/Comments