Cümleler kadar - şiir

 


Bu kaçıncı gün bilmiyorum,

Kaç yıl, kaç ömür geçti seni görmeyeli,

Yanında sen olunca hızlanan zaman,

Sensizlikte duruyor gibi sanki,

Seninle geçen anları yazıyorum kader kitabına,

Sensizlik yokluk gibi, sensizlik sanki ruzgarsız bir deniz,

Karaya vuruyor ümitlerim, hayallerim soy kırımda,

Sen geliyorsun aklıma, çiçekler, rüzgarlar, hep senin eserin, 


Gel gidelim şimdi uzak bir yere, 

Ellerin olsun, cümlelerinden şiirler yazarım, 

Gözlerime bir kere baksan kelebekler le doluyorum, 

Bir kere dokunsam tenine anlamı oluyor hayatın, 

Sen en yakın arkadaşım, dostum, kelimelerimi sahibi, 

Sen hayallerimin var oluş nedeni, 

Sen anlatıp da bitiremediğim, 

Yeni kelimeler bulmak lazım şimdi, 

Yeni şiirler yazmalıyız aşktan bir örtünün altında, 


Günleri saymayı bıraktım, 

Bıraktım ben herşeyi, 

Bir sen varsın bir sen daha büyük hayattan, 

Mesela bir cümlenin bitiminde tut ellerimi, 

Bir olalım biz, kat kendini bana, çok olalım, 

Artalım her gün doğumunda, 

Cümleler kadar seveyim seni, 

Gidelim şimdi buradan, aşk adında bir hikayeye gidelim, 

Ben evrenler aşıyorum senin için, 

Diyarlar geçiyorum, sen aşkın anlamı, 


Ben anlamam süslü cümlelerden, 

Şiirler yazarım aklıma sen düştükçe, 

Sen hep yanımda kal, tut ellerimi, bırakma, 

Bir yangın var şimdi içimde, adı sen, sebebi sen, 

Ben yeniden gözlerini gördüğüm zaman, ben yeniden seviyorum seni, 

Gidelim şimdi tüm kötülüklerden, 

Güneşin hiç batmadigi bir yere gidelim, 

Her gülümsemende umutların yeserdiği, 

Tüm zamanların seninle geçtiği, 

Binelim eski bir gemiye, pusulası gözlerin olsun, 

Dudaklarımız birleşsin bir şiirin sonunda, 

Ben günleri saymayı bıraktım, dünleri yırtıp attım, bir seni bilirim birde aşkı tanırım sende, 

Mavim

0/Post a Comment/Comments