Aşkın zamanı - şiir

 


Rüzgar esiyor senin olduğun yerden,

Çiçek kokuları kaplıyor soluduğum havayı,

Seni hatırlatan bir şarkı çalıyor eskilerden,

Seni beklediğim günler geliyor aklıma,

Gölgene yazdığım hikayeleri hatırlıyorum, 

Gözlerin düşüyor bir satırın üstüne,

Şiir doluyor yüreğim, 

Her hayalimin içinde sen oluyorsun, 

Adını bilmediğim günler ne kadar da eksik,.

Ben kayboldum her sokakta sensiz, 

Ben yenildim geçen zamana, 


Şimdi bir pazar kahvaltısı, 

Gözlerinde evrenler, ben galaksileri aşıyorum seninle, 

Yıldızlar hep sende saklı, ah o gözlerin aşk, 

Sen gülsen şiir dolar bu şehir, 

Sen üzülsen yıkılır tüm binalar, 

Gece olur, güneş doğmaz, 

Gömerim ben tüm eksik şiirleri, 

Sen gelirsin aklıma, yüreğimde bir bayram havası, 

Bir martı, bir deniz, bir şarkı, 

Ellerin, ellerime değiyor, aşk dolaşıyor damarlarımda, 


Seni görmenin heyecanı var içimde, 

Sağa sola bakmıyorum, kelimeler bedenimi kesiyor, 

Sen gülümsüyorsun ve kapanıyor tüm yaralar, 

Acıtmıyor hayat, hayalin geliyor aklıma unutuyorum ben, 

Bir sen kalıyorsun geriye, umut yeşeriyor bahçelerde, 

Kelimeler dudaklarında can buluyor, 

Öpmek istiyorum işsiz gecelerde, 

Sen ezberlemek istediğim bir coğrafya, 


Bak şiir dökülüyor bulutlardan, 

Kuşlar adını sayıklıyor yine, 

Ben tesadüflere seninle inanıyorum,

Bak aşkın zamanı geldi, bir olalım şimdi, 

Gidelim buralardan, sensizliğin hiç olmadığı bir yere gidelim, 

Bir yaz tatiline gidelim, 

Güneş zaten olur, yıldızlar, renkler sende saklı, 

Binelim bir gemiye, uzaklara giden, 

Bedenlerimiz karışsın birbirine, ben senden başka bir şey bilmek istemiyorum, 

Sonu olmayan bir aşka gidelim, 

Kelimelerim yaşadıkça seveceğim seni... 

Mavim

0/Post a Comment/Comments