Aşka giden yollar

Hava sıcak, bir yaz gününün tam ortası,

Ah o mesafeler ah,

Senin olmadığın anlar canımı yakıyor,

Sensizlik dipsiz bir kuyu,

Ben hayallerine tutunuyorum düşmemek için,

Hayattan seni çıkarınca bir şey kalmıyor geriye,

Kelimeler gidiyor önce, sonra cümleler,

Yarım şiirler büyütüyorum kalbimin derinliklerinde,

Sen yoksan ben kalmıyorum geriye, 


Hayaller aşıyorum senin için, 

Şiirlerden geçiyor yolum, 

Gülümsemenin olmadığı her an eksik, 

Yalan diyorum adının yazılmadığı cümlelere, 

Sen tek gerçek, sen inandığım tek doğru, 

Sen tüm soruların cevabı, 

Sen aşk, sen hayat, sen yaşam, 

Ben sensiz mülteci bu hayattan, 

Gel şimdi, cümlelerim boğazımı sıkıyor, 


Bir yaz günü, denizin mavisi gözlerinde, 

Kelimeler dökülüyor dudaklarından, 

Çiçekler açıyor dokunduğun yerlerde, 

Sen sebebi mutluluğun, 

Sen gözlerinde evrenler saklıyorsun, 

Ben sırça bir düş, sensiz ehvenişer bir hayat, 

Tut şimdi ellerimden, sar kollarını umutlarıma, 

Gidelim şimdi, yokluk bile utansın kendinden, 

Biz olalım, bir olalım, çok olalım, 

Artalım her şiirde, eksilmeyelim, sensizlik yeter artık, dayanamıyorum, 


Köprüler yapalım kalplerimizin arasında, 

Yollar, mesafeler, yalan, 

Yıllar, günler, aylar yalancı, 

Sensiz geçen zaman hiç yaşanmadı, 

Bizi bekleyen kocaman bir yaşam, 

Sen başlangıcı düşlerimin, sen tamamlayanı kalbimin, 

Gidelim şimdi, gidelim buradan, 

Elini tuttuğum her an masallar doğuyor içimde, 

Şiirler yağıyor bulutlardan, ben sırılsıklam, 

Gel şimdi bir şiir yazalım adınla başlayan, 

Her yol sana çıksın, bırakma ellerimi, 

Mevsimlerden aşk, günlerden aşk, saatler aşkı gösteriyor... 


Mavim

0/Post a Comment/Comments