Aşk şehri - şiir


 Bir şiirin başlangıcındayım,

Sana dair binlerce kelime,
Delip geçiyor yüreğimi,
Ben en güzel kelimeleri seçmeye çalışıyorum,
Gülüşünü anlatabilmek için,
Gülüşün olmadan olmuyor,
Şiirlerde olmuyor, satırlarda olmuyor,
Yaşam duruyor sen gülmediğin zaman,
Buzla kaplanıyor kalbimin her tarafı,

Sen o kadar muhteşem, kelimeler o kadar aciz anlatmaya,
7 renk var diyorlar senden habersizce,
Yalan diye haykırıyorum, söylediğiniz her şey yalan,
İçinde senin olmadığın her cümle eksik biraz,
Sensiz ben gibi eksik yaşıyorum küflü sokaklarda,
Gel gidelim biz, uzaklara,
Sadece sen ve ben kalalım, gerisi boş, ötekiler hiç olmadı,

Bir gün daha geçiyor,
Seni beklediğim sokaklar, şehirler hep anlamsız şimdi,
Sen gülmeyince her cümle yokluğa çıkıyor,
Bir çınarın altında kollarım beline dolanmış,
İçime çekiyorum umutlarını,
Sen doluyorum her geçen an daha fazla,
Her geçen an daha fazla seviyorum,
Ben atıyorum seninle, bir oluyoruz biz,
Elini tutunca paylaşıyoruz hayatı,

Gidelim mesela şimdi, buradan da gidelim, oradan da,
Kimsenin bilmediği bir yer seç kendine,
Adı aşk olsun yaşayacağımız şehrin,.
Gözlerine baktığım zaman anlıyorum yaşadığımı,
Ben senden başka bir şey görmek istemiyorum,
Sana dair şiirleri asıyorum hayat ağacıma,
Gel şimdi adı aşk olsun adının geçtiği her satırın,

Mavim

0/Post a Comment/Comments