Adın - şiir



Bir sabah kahvaltısı,

Deniz yani başımda hemen,

Ben gözlerinden başka bir yere bakmak istemiyorum,

Bütün maviler, yeşiller senin gözlerinde sanki,

Sana bakmak hayata bakmak gibi,

Ben sadece seni görmek istiyorum,

Hayatın güzel yarısısın sen, 

Sende kaplıyorsun tüm zamanlarımı, 


Ellerini tutuyorum hayaller boyunca, 

Ben kelimelere adını sayıklatıyorum, 

Şiirlerle dolduruyorum yüreğimin içini, 

Seninle tamamlanıyor öykülerim, 

Sen aradığım her şey, ben yoluna kurban, 

Sensiz geçen günleri siliyorum kaderden, 

Her an, her saniye, her saat, her gün, her mevsim sen, 

Sadece seni istiyorum, yanımda, rüyalarımda, 

Bu yüzden hep boş tutuyorum yatağımın yarısını, 


Yaz geldi şimdi hava ısınıyor, 

Tatil hayalleri kuruyorum ben, 

Seninle geçen günlerin özlemi büyüyor içimde, 

Sokak sokak geziyoruz, cümle cümle seviyorum, 

Gidelim şimdi serin coğrafyalara, 

Bulutlara gidelim, gidelim şimdi aşka, 

Bir Aşk masalına kahraman olmaya gidelim, 

Bırakma ellerimi, öksüz bırakma beni, 


Bir sabah kahvaltısı, sen karşımda, 

Sen aradıklarım, sen söyleyemediklerim, sen suşuşlarım, 

Ben sana baktığım zaman yıldızların nasıl yaratıldığını anlıyorum, 

Her şiire adınla başlamak istiyorum, 

Her bir kelimeni saklıyorum yüreğimde, 

Her geçen an daha fazla seviyorum seni, 

Biz oluyoruz, aşk oluyoruz seninle, 

Zaman geçmesin diyorum, senden uzak kalmak bir deprem yüreğimde,

Seninle geçen her gün bir başka güzel şimdi... 


Yeşil 


0/Post a Comment/Comments