Zamanın kumları - şiir

 


Senin için yazılan bir şiirin bağlangıcındayım,

Her kelime seni hatırlatıyor,
Gözlerin geliyor aklıma, gülümsüyorum,
Ben her anı her geçen an gibi yaşıyorum,
Saatler durmuş gibi,
Koca bir hayat durmuş, kuşlar, kelebekler falan hep durmuşlar,
Zaman senin gelmeni bekliyor akmak için,
Ben boşa dökülen kumları topluyorum, anlamı olsun diye yaşadıklarımın,
Hayallerin yaşamımı kaplıyor,

Sensiz anlamı olmayan cümleleri atıyorum,
Boş kelimeler yangınların içinde,
Sensiz bir geçmiş alevlere teslim,
Ben senin olmadığın bir hayatı kabul etmiyorum,
Sonra sen geliyorsun ve koca bir sensizliği parçalayarak,
Adı aşk oluyor seni beklediğim yolların,
Boynuna ilmek bağladığım satırlarım özgürleşiyor,
Cansız hayallerim sende can buluyor,
Ben sevmeyi seninle öğreniyorum,

Tut beni şimdi yoksa düşeceğim gözlerinden,
Yıldızlar yağacak gökyüzünden,
Kıyamet gibi olarak düşlerime,
Ben bile sağ çıkamayacağım yokluğunun çukurundan,
Mevsimlerden bahar, günlerden Perşembe,
Ben çiçekleri seninle öğrendim, renkleri sen kattın hayatıma,
Yoksa bilmezdim güzel kokulu sevdaları,
Masallar acılardan yapılır sanırdım,
Ben bilmezdim sevda kokan, adınla başlayan şiirleri,
Bu yüzden hep kızgındı kalemim, üzgündü kelimeler,

Başrolü oluyorsun hayat hikayemin,
Sana yazılan binlerce sayfa anlam kazanıyor,
Sen gülümsüyorsun ve karanlık terk ediyor bedenimi,
Gözlerine bakınca anlıyorum sensiz geçen yılların boşa yaşanmışlığını,
Bu yüzden titriyor sesim, elini tutan elimin heyecanı,
Dudaklarımda sıkışıp kalan kelimeler,
Gel şimdi tut ellerimden, bırakma, sar beni düşlerinle,
Aşk gibi koksun aldığım her nefes,
Senin için yazılan bir şiirin başlangıcındayım,
Her kelimede gözlerin geliyor aklıma,
Bu şiir bitmesin hiçbir zaman, zamanın sonuna kadar seveyim seni...

Cecem


0/Post a Comment/Comments