Ask yağmurları - şiir

 


Cümleler geçiyor aklımdan,

Seni düşündükçe şiir doluyor yüreğime, 

Kelimeler yetmiyor içimden geçenleri anlatmaya,

Sen gibi oluyor kelimeler, 

Yağmur yağıyor şimdi, ben sırılsıklam,

Gece olduğunda hayallerine sarılıyorum,

Sensiz hayat çok soğuk, hep kış yüreğim,

Satırlarımda umutlar büyütüyorum, sen güneş gibi, 

Yokluğunda can veriyor hayaller, 


Aklımdan cümleler geçiyor, 

Seni aradığım sokaklar, sensiz şiirler, 

Senin olmadığın her cümle ellerimde paramparça, 

Parmaklarım toz içinde, 

Ben hep seni düşünüyorum, aşk doluyor kalbime, 

Esen rüzgarlar kokunu getiriyor uzaklardan, 

Ben sensiz nefes alamıyorum, 

Senin adınla başlayan cümleler kuruyorum seni bana getirir diye, 


Bir hayali paylaşıyoruz, o hayal yaşamım oluyor, 

Bir gemi, martılar, gün batımı, bahar rüzgarları, 

Bir şehir var içimde sana ait, 

Bir şarkı çalıyor seni anlatan, 

Ben sensiz rüya görmek istemiyorum, 

Boş geliyor, anlamsız kalıyor geçmiş adı verilen yalan, 

Ellerini tuttuğum şiirler bitmesin istiyorum, 


Cümleler geçiyor aklımdan, 

Sen gibi kokuyor her çiçek, 

Ben yırtıyorum adının geçmediği satırları, 

Teşekkür ediyorum geçmişe seni getirdiği için, 

Gökyüzünü gözlerinin rengine boyuyorum, 

Her yerde seni görüyorum, yokluğunda sarılıyorum hatıralara, 

Seninle geçen bir an hayatım gibi şimdi, 

Yokluğun en büyük kabustan beter, 

Geceler gelişinle son buluyor, 

Sen gözlerinde yıldızları saklıyorsun, sensizlik dipsiz bir kuyu, 

Ben şiirler boyunca seviyorum seni, 

Yağmur yağıyor ve aşk doluyor mısralarıma... 

Cecem




0/Post a Comment/Comments