Affet beni - şiir

 


Seni ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum,
Sen yıldızları peşinde sürüklüyordun,
Ben unutmuştum konuşmayı, kelimelere takılıp düşüyordum,
Senin yürüdüğün yollarda çiçekler açıyordu,
Ben ismimi unutmak üzereydim,
Sen tüm doğru yolların anahtarı,
Ben yanış yollarda bir ömür harcadım,
Yanlışların arasında doğru yetişmiyordu,
Bin yalanı toplasan bir gerçek etmiyordu,

Seni ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum,
Dün gibi, geçmemiş gibi,
Ben seni unutmak istemiyorum,
Silmek istemiyorum adını taşıyan şiirleri,
Sen gelince bildiklerimin yalan oldu bir anda,
Yeni kelimeler buldum gözlerini anlatmak için,
Ben seni sevginin anlamını değiştirecek kadar sevdim,
Beni affet bu şiirde,
Sebebi aşktı hatalarımın,

Seni ilk gördüğüm zaman cemreler düştü baharın habercisi,
Koca bir orman büyüdü içimde,
Yalnızlık sulara gömüldü buzdağı misali,
Bir anda oldu herşey, bir an hayatım gibi şimdi,
Ben aynı yerdeyim, bekliyorum,
Yüreğimde bir bayram havası, kalbimde bir sızı,
İçimde yeniden doğan umutlar,
Senin adını söyleyen kuşlar gökyüzünde,

Seni ilk gördüğüm zamanı hatırlıyorum,
Mutluluk yağıyordu bulutlardan, gözlerinin içinde evrenler vardı,
Kalbinin küçük bir köşesinde kalacak bir yerim olsun istedim,
Ellerini tutsam yeterdi, sen ağlarsan şiir dolar yüreğim,
Bensem sebebi asarım tüm cümlelerimi, sökerim amaçsız kalbimi,
Gel şimdi tut ellerimi, bir andan bir ömür yapalım,
Sevgimi haykırmak istiyorum cümleler boyunca,
Biz olursak, bir oluruz, tamamlanırız,
Gel şimdi tut ellerimi, engel ol düşmelere,
Affet beni bu şiirde, gökyüzüne bakalım,
Acılardan uzak olsun yaşam, aşktan yazalım tüm şiirleri,

Cecem

0/Post a Comment/Comments