Aşk köprüsü - şiir

 



Konuşmayı unutmuş şiirler vardı,

Sağır cümleler kullandım,
Asla yan yana gelemeyen düşlerim oldu,
Keskin bir bıçakla parçalanan hayallerim,
Çok satırda kayboldum ben seni ararken,
Ellerimde parçalanan umutlarım vardı,
Buzulların arasında şiirlerimi yaktım ısınmak için,
Seni barındırmayan her cümle parçalandı anında,

Bir anda yıkıldı kalbimin duvarları,
Tüm engelleri aşarak geldin yanıma,
Bahar seninle birlikte geldi,
Donmuş çiçekler bir anda açtı,
Bir anda oldu her şey,
Kelebekler doluştu satır aralarına,
Leylekler geldi seninle birlikte,
Gelişin baharın habercisi,
3 cemre düştü gözlerinden,
Sen olmazsan hep kış benim yüreğim,

Bir denizin kıyısında sarıldım sana,
Yüreğimin kıtaları birleşti ilk kez,
Seni anlatamayan cümleleri astım birer birer,
Seni hayal etmeyen kelimeler idam yolcusu,
Gözlerinin olmadığı şiirleri yanıyor buzullarda,
Adı aşk oluyor yürüdüğümüz yolların,
Günlerden Perşembe, saat öğleye yakın,
Ellerini tutuyorum cümleler boyunca, seviyorum seni,

Sen koştuğun zaman şarkı olur burada,
Gözlerinin içine baksam şiir dolar yüreğim,
Mevsimler aramızdaki mesafeye göre değişirdi,
Bu yüzden hep kıştı senden öncesi, sen çiçeklerle doldurdun şiirlerimi,
Ben seninle öğrendim duygularımı,
İçini mutlulukla doldurdun yalnızlık çukurumun,
Aşktan bir köprü yaptık kalplerimizi birleştirmek için,
Zaman bile şaşırdı sen gelince, senden önce ve senden sonra iki farklı zaman dilimi,
Sensizlik bir andan ibaretti ve ben seni sevmek için koca bir ömür ayırdım...

Cece





0/Post a Comment/Comments