Aşk diyarı - şiir

 


Bir rüya ne kadar güzel olabilir?

Hangi rüya anlatabilir seni?

Bir rüyaysa yaşadıklarım ben uyanmak istemiyorum, 

Yalanlara gerçek denilen bir yerden geldim ben,

Kalbime kazıyorum senin olduğun cümleleri, 

Şiirlerle dolduruyorum seni beklediğim sokakları, 

Her cümleye sen geleceksin diye başlıyorum, 

İçinde olmadığın tüm şiirler ölü doğuyor, ben hep seni yazıyorum beyaz sayfalara, 


Kırıyorsun kalbimdeki buzulları,

Çiçekler yerlestiriyorsun kelimelerime,

5000 yıl sonra güneş doğuyor,

Ben şaşkın bir şekilde seyrediyorum gökyüzündeki renkleri,

Bir gemi kalkıyor yüreğimin kıyısından,

Batıklar denizin dibine gidiyor,

Yalnızlık kalem paramparça,

Sen kaplıyor her yeri, 

Ben uyanmak istemediğim bir rüyada tutuyorum ellerini, 


Sen baharı yanında taşıyorsun, 

Ben renklerini hayranlıkla izliyorum, 

Ben hep seni bekledim diyorum, 

Sen gülümsediğin zaman aydınlanıyor karanlık, 

Tüm kötülukleri sürgün ediyorum hayatımdan, 

Çıkarıyorsun kelimelerimden prangaları, 

Bense cümlelerim kadar seviyorum seni, 

Gel yerleş diyorum şimdi kalbime, 


Leylekler le dolu bir gökyüzü, masmavi parlıyor,

Yemyeşil çimlere uzanıyoruz,

Bulutlardan mutluluk yağıyor üzerimize,

Sen gibi kokuyor aldığım her nefes,

Bir şiirde düğümleniyor kaderlerimiz,

Sen rüyaların bile ötesinden geliyorsun,

İhtimalleri parcaliyoruz beraber, yeni bir yol yapıyoruz hayallerin üzerine,

Aşk kaplıyor tüm anları, tüm şiirler aşka yazılıyor,

Bir gemiye biniyoruz adı aşk olan bir diyara açıyoruz yelkenleri,

Sen kaplıyor her yeri, ben gözlerinden başkasını görmek istemiyorum...


Cece

0/Post a Comment/Comments