Uyanmak istiyorum artık - şiir

 


Uzakları yakın yapmaya çalışıyorum,

Gözün değil yüreğin gördüğü yerlerde arıyorum,

Denizleri aşıyor umutlarım, diyarlar geziyor hayallerim,

Kelimelerimin değdiği coğrafyalarda arıyorum seni,

Sorduğum her soru cevapsız kalıyor,

Yanlış adresleri gösteriyor haritalar,

Seni bulmak için evrenler aşıyorum satırlarda,


Ben köprüler yapmaya çalıştıkça yıkılıyor kelimelerim,

Ben elimi uzattıkça kesiyorlar sayfalar, 

Pramparca şiirler kalıyor geriye,

Gözlerini anlatmak isteyen ve hep sensizlikle karşılaşan,

Sensizlik kara bir delik gibi neyim varsa alıyor benden,

Sen sana yazılanlardan bihaber, ben teselliyi hayalinde arıyorum,


Yollar yapıyorum sana doğru,

Zamanları, mekanları aşıyorum,

Seni anlatmayan her cümle düşmanım şimdi,

Kelimelerim ölüyor yavaşça, bir ayin düzenliyorum hazin bir karanlıkta, 

Yüreğimde yaşattığım umutlarım teker teker gidiyor, 

Boş duraklarda geçiyor ömrüm, gelenleri de gidenleri de istemiyorum, 

Bir tren bekliyorum, olmayan bir durakta, 

Sen gelmiyorsun, yaptığım yollar parçalanıyor her şiirin bitiminde, 


Yazdıklarım kadar yaşıyorum, yazamadıklarım canımı alma derdinde 

Ah o gözlerin, yıldızları saklıyor beni karanlıkla başbaşa bırakıyorsun, 

Kelimeleri birleştirip bağlıyorum kendimi bir uçuruma, 

Düşmek beklemekten daha güzel geliyor, 

Ah o hayalin, o olmasa kaybolurum o olsa yolumu bulamam, 

Gelsen mesela şimdi, bir şiir ısmarlasam sana, 

Bir deniz kıyısında tutsan ellerimi,

Kelimeler kadar sevsen beni, 

Hayallerin gerçek olsa, ben bir daha uyanmak istemesem,


0/Post a Comment/Comments