Tut şimdi ellerimi - şiir

 


Yıkılmış bir şehri ardımda bırakıyorum,

Geçmiş tozlu kaldırımlarda, maskeler eriyor ardımda,

Ben güneşe doğru gidiyorum, gözlerin çiziyor yolumu,

Çıkmaz sokakları boşver şimdi, yeniden yapalım haritaları, 

İnce bir ipte yürüyorum ben, sırtımda koca koca yalanlar, 

İsminden başka herseyi atıyorum kör bir çukura, 


Elimi uzatsam tutamıyorum sana,

Düşlerini seriyorum sokaklara, kelimelerle süslüyorum bahçelerimi, 

Yolumun sonu yalnızlık değil sensin sadece, 

Acı bir kahve içiyorum, bir tutam umut katıyorum içine, 

Güneş yavaşça yükseliyor, sen gözlerini açıyorsun, 

Karanlık gidiyor mısralarımdan, sen gülümsüyorsun, 

Sen geliyorsun bahar geliyor ardında, 


Kuşlar şarkı söylemeye başladı, çiçekler açıyor kalbimde, 

Elini tuttuğun her yer beyaz şimdi, gökkuşağı diğer adın senin, 

Leylekler uçuyor şimdi, bahar geliyor şiirime, 

Sen mutsuz olursan kar yağar yeniden, 

Sen hastalanırsan deprem olur hep buralarda, 

Sana uzanan yollar dikenli, seni anlatmaya çalışan şiirler hep eksik, 


Ben yırtıp attım sayfaları, tekrardan yazdım hayallerimi, 

Gözlerin bana bakıyor biliyorum , Martılar adını sayıklıyor, 

Ben şiirler yazıyorum sana dair, kelimeler seçiyorum yüreğimden, 

Kuralları bosverelim şimdi, yalnızlığı fırlatıp atalım, 

Herkes gitsin şimdi, onlar ötekiler hepsi gitsin, 

Bir biz kalalım geriye, ellerin olsun ve gözlerin, 

Bir biz kalalım geriye bir biz olalım, aşk olalım, 

Bak bahar geliyor yeni bir şiir yazalım beraber, 

Umutlar yeşersin tüm bahçelerde, tut şimdi ellerimi... 

4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Şiirlerinden bir kitap çıkarsan nasıl olurdu acaba?En çok şiir yazıyorsun sanırım en azından çok uzun zamandır...Riskli ama değer sanırım:)
Oğuz Marangoz dedi ki…
Aslında planlarım arasında var ama önce yazmış olduğum diğer kitapları çıkarmak istiyorum. En azından birkaç tanesini çıkardıktan sonra şiir kitabı çıkarırım. Aramızda kalsın ama ilk kitabım bu ayın 30unda çıkacak :)) Hatta buradan duyurusunu yapsam güzel olur dün heyecandan unutmuşum
Adsız dedi ki…
Tebrik ederim benim eski sevgilimde yazardı belli mebla vermiştim kredi borcunavermişti... Kitabını çıkarmasını çok istemiştim....Onu kredi borcuna yatırmıştı... Senin nasıl çıkarabildiğini bilmiyotum ama tebrikler...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Güzelmiş bu. Ben yayın evine kitabımı gönderdim, çok beğeniler ve yayınlamak istediklerini söylediler. Küçük bir meblağ yatırdım vergiler karşılığında. 2 gün sonra çıkacak inşallah 😊